יום שלישי, 06/08/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » בעולם

ביידן קורא לסיום המלחמה בעזה במסיבת עיתונאים בנאט"ו • צפו

נשיא ארה"ב ביידן הזמין את נשיא אוקראינה זלנסקי לנאום לפני מסיבת העיתונאים בוועידת נאט"ו, אך בלבל בין שמותיהם ואמר "נשיא אוקראינה פוטין"

06:41 ,12/07/24
צילום מסך
קרדיט: צילום מסך
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, הזמין את נשיא אוקראינה, ולודימיר זלנסקי, לנאום לפני מסיבת העיתונאים שיערוך בוועידת נאט"ו. אך ברגע קריטי במיוחד, במהלך ההזמנה, הוא התבלבל ואמר "נשיא אוקראינה פוטין". ביידן תיקן את עצמו מיד, אך הטעות לא נעלמה מעיניהם של המשתתפים והעיתונאים, במיוחד על רקע הביקורת המתמשכת על מצבו הבריאותי של ביידן ולקראת מסיבת העיתונאים הצפויה.

במהלך מסיבת העיתונאים, ביידן קרא לסיום המלחמה בעזה. הוא הדגיש את הצורך במציאת פתרון מיידי לסכסוך והביע תקווה שהצדדים ימצאו דרך להגיע להסכם שיביא לשקט באזור. "המלחמה בעזה חייבת להסתיים עכשיו," אמר ביידן, כשהוא פונה ישירות למנהיגי העולם וקורא לפעול בשיתוף פעולה למען הפסקת האלימות.

נשיא ארה"ב התייחס גם לשאלות בנוגע לעתידו הפוליטי. "לא אפסיק ולא אפרוש מהמירוץ לנשיאות," אמר ביידן בנחרצות. הוא הביע ביטחון ביכולתו לנצח שוב את דונלד טראמפ, במידה שזה יהיה המועמד הרפובליקני בבחירות הקרובות. "ניצחתי את טראמפ פעם אחת, ואני אנצח אותו שוב," אמר ביידן.

ביידן הבהיר שוב את עמדת ארה"ב בנוגע לביטחון מדינות נאט"ו. "מי שיתקוף את מדינות נאט"ו יקבל תגובה נחרצת," אמר הנשיא, כשהוא מחזק את התחייבותה של ארה"ב לעמוד לצד בעלות בריתה באירופה.

במהלך מסיבת העיתונאים, ביידן הצהיר שהוא ממלא אחר עצתו של המפקד העליון שלו. הצהרה זו עוררה עניין רב והובילה לדיון נרחב בקרב העיתונאים והמומחים הפוליטיים.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ג'ק סלומון
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו