יום שלישי, 02/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

תגובה מהירה: כוח מיוחד של מג"ב ניטרל מחבל בדרכו לפיגוע

במבצע משולב של מג"ב, צה"ל והשב"כ, נעצר מחבל שתכנן פיגוע התאבדות. במהלך המבצע, 3 מחבלים נוספים נוטרלו לאחר חילופי אש עם כוח המסתערבים

21:39 ,21/03/24
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בפעילות יוצאת דופן של השב"כ, צה"ל ומשמר הגבול, נעצר הלילה מחבל שתכנן לבצע פיגוע התאבדות בימים הקרובים. המבצע המורכב והמסוכן כלל כוח מיוחד של מסתערבי משמר הגבול שפעל בהכוונת קציני השב"כ במרחב חטיבת הבקעה והעמקים.

על פי המודיעין שהתקבל בשב"כ, המחבל תכנן לבצע פיגוע התאבדות קטלני בטווח הזמן הקרוב. בעקבות המידע החמור, גויסו מיטב הכוחות המיוחדים של מג"ב וצה"ל לפעולה משולבת כדי לסכל את התכנית הרצחנית. הכוח המשולב פעל בצורה מוסווית ומקצועית תוך שילוב מודיעין השב"כ והמג"ב.

בשלב מסוים במהלך המבצע, כוח המסתערבים המיומן זיהה את המחבל וניסה לעצור אותו. המחבל החל להימלט תוך כדי השלכת מטענים לעבר הכוח והחלה חילופי אש ממושכים. בתגובה יוצאת דופן של הלוחמים, הם נטרלו באש מדויקת 3 מחבלים נוספים שהפריעו לפעולה. בסופו של דבר, לאחר מאמץ משותף מתואם היטב, הצליחו הכוחות לעצור את המחבל המתאבד והעבירו אותו לחקירה בשב"כ.

ההישג המשמעותי בסיכול הפיגוע התאפשר הודות לשיתוף פעולה יוצא דופן בין השב"כ, צה"ל ומשמר הגבול. המקצועיות והנחישות של הכוחות המיוחדים, בשילוב מודיעין מעולה, מנעו טרגדיה גדולה ללא ספק.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של גיל קוקה
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו