שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

שר הביטחון יואב גלנט, נפגש עם הגנרל מייקל אריק קורילה

בפגישה, שהתקיימה בלשכת שר הביטחון, השתתפו שגריר ארה״ב בישראל טום ניידס, נספח צה״ל בוושינגטון האלוף הדי זילברמן וראש אגף אסטרטגיה בצה״ל

12:23 ,17/01/23
אריאל חרמוני משרד הביטחון
קרדיט: אריאל חרמוני משרד הביטחון
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שר הביטחון יואב גלנט, נפגש עם הגנרל מייקל אריק קורילה, מפקד פיקוד המרכז של צבא ארצות הברית, האחראי על פעילות הכוחות האמריקנים במזרח התיכון.

בפגישה, שהתקיימה בלשכת שר הביטחון, השתתפו שגריר ארה״ב בישראל טום ניידס, נספח צה״ל בוושינגטון האלוף הדי זילברמן וראש אגף אסטרטגיה בצה״ל האלוף טל קלמן.

השר גלנט הביע את מחויבותו לקשרים המיוחדים המתקיימים בין ישראל לבין ארצות הברית, והדגיש בדבריו את הצורך להמשיך ולהעמיק את שיתופי הפעולה הצבאיים, הביטחוניים והטכנולוגיים בין מערכות הביטחון בשתי המדינות.

שר הביטחון גלנט הודה לגנרל קורילה על מחויבתו כלפי ביטחון ישראל ופעולותיו למען חיזוק הקשרים בין הצבאות. השר גלנט הציג בפירוט את תפיסתו באשר לאיום האיראני כאיום גלובלי, שמולו יש לפעול בנחרצות תוך נקיטת פעולות בממדים השונים.

השניים שוחחו על הצורך בהמשך חיזוק והרחבת ״הסכמי אברהם״, למען שיפור היציבות במזרח התיכון, לצד המעבר של ישראל לאחריות פיקוד המרכז של צבא ארה״ב  – ״Centcom”.

השר גלנט הודה לגנרל קורילה על הגעתו לישראל והשניים סיכמו לעמוד בקשר רציף.

אריאל חרמוני משרד הביטחון

קרדיט: אריאל חרמוני משרד הביטחון

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליה מן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו