שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

שר הביטחון גלנט: "נכה בטרור בכל מקום, לא יהיה מקום בטוח"

שר הביטחון, יואב גלנט, סיים לפני זמן קצר תחקיר ראשוני של פיגוע הירי בעלי בחטיבה המרחבית בנימין ואמר "לא יהיה מקום בטוח למחבלים" • צפו בדבריו

21:58 ,21/06/23
אריאל חרמוני, משרד הביטחון
קרדיט: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שר הביטחון, יואב גלנט, סיים לפני זמן קצר תחקיר ראשוני של פיגוע הירי בעלי בחטיבה המרחבית בנימין, יחד עם מפקד פיקוד המרכז האלוף יהודה פוקס, מפקד אוגדת איו״ש תת-אלוף אבי בלוט, מפקד מג״ב איו״ש תת-ניצב ברק מרדכי, מח״ט בנימין אליאב אלבז, ונציגי שירות הביטחון הכללי.

שר הביטחון גלנט קיים הערכת מצב מיוחדת ובה קיבל סקירה על פעילות כוחות הביטחון למעצר מבוקשים, המאמצים לסיכול חוליות מחבלים והגנה על היישובים ברחבי יהודה ושומרון.

שר הביטחון יואב גלנט: אמר ״סיימתי תחקיר ראשוני עם המפקדים הבכירים בגזרת בנימין, בעקבות האירוע הקשה שאירע אמש בעלי. אני שולח מכאן תנחומים למשפחות הנרצחים ומשבח את כוחות צה"ל על הפעולה המהירה והנחושה, שהביאה באופן מידי לחיסולם של שני המחבלים״.

״אני אומר מכאן בצורה מפורשת, אנחנו פועלים יום-יום כנגד המחבלים ושולחיהם, צה"ל עושה עבודה מצוינת. אנחנו נכה בטרור בכל מקום שהוא יהיה, בשכם, בג'נין, בעזה ובכל מקום אחר. לא יהיה מקום בטוח, לא למחבלים ולא למי ששולח אותם״.

״אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולקרוא לאחיי המתיישבים, אנא אל תיקחו את החוק לידיכם, תנו לצה"ל לעשות את מה שהוא יודע לעשות היטב לשמור על ביטחונכם ולבצע את משימותיו. אל תיקחו את החוק לידיכם״.

אריאל חרמוני, משרד הביטחון

קרדיט: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

אריאל חרמוני, משרד הביטחון

קרדיט: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

קרדיט: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליה מן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו