שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

שר הביטחון גלנט בגבול הרצועה: ״הפעולה הקרקעית החלטית"

שר הביטחון יואב גלנט, הגיע היום לשטחי הכינוס של אוגדה 36 בסמוך לגבול עזה. שר הביטחון קיים הערכת מצב מבצעית על הפעילות הקרקעית בעזה

20:31 ,01/11/23
אלעד מלכה
קרדיט: אלעד מלכה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שר הביטחון יואב גלנט, הגיע היום לשטחי הכינוס של אוגדה 36 בסמוך לגבול עזה. שר הביטחון קיים הערכת מצב מבצעית על הפעילות הקרקעית שמבצעת האוגדה בשטח עזה, עמד על ההיערכות והמוכנות להמשך התמרון, וקיבל סקירה על הישגי הכוחות לחיסול חוליות מחבלים והשמדת תשתיות טרור.

שר הביטחון גלנט אמר בסיום הערכת המצב אמר "פגשתי היום את לוחמי צה"ל בגבול רצועת עזה, אני שומע את הדיווחים ומתרשם מהפעולה של הכוחות. זאת פעולה נחושה, החלטית, יש שיתוף פעולה חזק מאוד בין כוחות היבשה והאוויר, בין מערכי האש מהים, מהאוויר ובכלל אל כיוון היעדים שלהם״.

״אני רוצה להביא הערכה רבה לביצוע של הכוחות, יש הישגים חשובים מאוד בשטח – פוגעים במחבלים בכל הדרגים, מאלה שנלחמים בשטח ועד דרג המפקדים. הפעולה של צה"ל מביאה לחשיפת המנהרות, ליציאה של מחבלים החוצה ולמכות קשות שהם סופגים״.

״לצערנו, יש גם מחירים בצד שלנו, כפי שקורה בכל קרב. אנחנו ממשיכים במלוא העוצמה. אני רוצה להביע הערכה לכל הכוחות, מהרמטכ"ל ועד ללוחמים בשטח"

בהערכת המצב השתתפו: סגן הרמטכ״ל האלוף אמיר ברעם, האלוף איתי וירוב, מאו״ג 36 תת-אלוף דדו בר-כליפא, תת-אלוף עופר וינטר והקצונה הבכירה באוגדה.

אלעד מלכה

קרדיט: אלעד מלכה

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלחנן כהן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו