יום חמישי, 27/06/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

שיא של הסלמה עם יותר מ-200 רקטות לצפון: נתניהו בדיון חירום

בעקבות ירי של יותר מ-200 רקטות לעבר יישובי הצפון, ראש הממשלה בנימין נתניהו מקיים הערכת מצב ביטחונית. הירי מגיע לאחר תשובת חמאס השלילית

20:54 ,12/06/24
דובר צהל
קרדיט: דובר צהל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ההסלמה הביטחונית בצפון מגיעה לשיא חדש, כאשר במהלך היום נורו יותר מ-200 רקטות וטילים לעבר יישובי האזור. בעקבות המצב, ראש הממשלה בנימין נתניהו מקיים הערכת מצב ביטחונית דחופה. מלשכת ראש הממשלה נמסר כי ההערכה מתקיימת לנוכח ההתפתחויות בצפון ותשובתו השלילית של חמאס בנושא שחרור החטופים.

הירי המסיבי לעבר יישובי הצפון מגיע על רקע המתיחות הגוברת בין ישראל לארגוני הטרור הפועלים מרצועת עזה ולבנון. חמאס דחה את ההצעה לשחרור החטופים, מה שהוביל להחרפה נוספת במצב הביטחוני.

ראש הממשלה בנימין נתניהו, המפקד על הערכת המצב הביטחונית, הדגיש את הצורך בתגובה חזקה ונחרצת על מנת להבטיח את ביטחון אזרחי ישראל. הוא הבהיר כי כל אפשרויות התגובה פתוחות ונבחנות, וכי ישראל לא תירתע מלפעול בנחישות מול האיומים.

במהלך היום נורו לעבר יישובי הצפון יותר מ-200 רקטות וטילים, אשר גרמו לנזק לרכוש ולפציעות קלות בקרב אזרחים. מערכת כיפת ברזל הצליחה ליירט את מרבית הרקטות, אך מספר רקטות הצליחו לפגוע ביישובים. התושבים בצפון התבקשו להישאר במרחבים מוגנים ולהישמע להנחיות פיקוד העורף.

שר הביטחון, יואב גלנט, אשר נוכח בהערכת המצב, הדגיש כי ישראל לא תסבול התקפות על אזרחיה וכי צה"ל ערוך ומוכן להגיב בעוצמה. "לא נאפשר לאויבינו לפגוע באזרחי ישראל. נמשיך לפעול בנחישות ובתבונה על מנת להבטיח את ביטחונם של תושבי הצפון ושל כלל אזרחי המדינה," אמר גלנט.

התשובה השלילית של חמאס בנושא שחרור החטופים מגבירה את המתיחות ומעוררת דאגה רבה בקרב משפחות החטופים ובקרב מקבלי ההחלטות בישראל. חמאס ממשיך להחזיק בחטופים ומסרב לכל הצעה לשחרורם. המצב הנוכחי מעלה חששות כבדים לגבי שלומם וביטחונם של החטופים.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו