יום חמישי, 04/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

שב"כ חשף: חולייה מחברון ייצרה כ-100 מטעני חבלה בהשראת דאעש

שירות הביטחון הכללי חשף והביא למעצרם של 4 חברי חולייה מהכפר תרקומיה שייצרו כ-100 מטעני חבלה ותכננו פיגועים נגד כוחות צה"ל בהשראת ארגון דאעש

15:51 ,04/03/24
תקשורת שב
קרדיט: תקשורת שב"כ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

פרטים שהותרו לפרסום מגלים כי בפעילות משותפת של שירות הביטחון הכללי, צה"ל ומשטרת ישראל סוכלה בחודש האחרון חולייה מסוכנת מאזור חברון שתכננה לבצע פיגועי התאבדות ומטענים נגד כוחות צה"ל.

במסגרת החקירה נעצרו ארבעה תושבי הכפר תרקומיה שליד חברון – מוראד, חסין, מחמד ואחמד מרקטן. חברי החולייה ייצרו כ-100 מטעני חבלה באמצעות סרטוני הדרכה מקוונים ובעזרת הנחיות ממפקדי דאעש בחו"ל עימם היה בקשר מוראד מרקטן.

מהחקירה עלה כי החולייה תכננה לבצע סדרה של פיגועי התאבדות באמצעות המטענים נגד כוחות צה"ל הפועלים באזור מגוריהם. לצורך ביצוע פיגועים נוספים החזיקה החולייה גם בנשק אוטומטי מסוגים שונים שנתפסו עם חשיפתם.

בתום החקירה הוגשו לבית המשפט הצבאי כתבי אישום חמורים נגד ארבעת חברי החולייה מתרקומיה. כלל המטענים שייצרו פוצצו על ידיחבלני המשטרה בשטח והנשקים שהחזיקו הוחרמו.

שירות הביטחון הכללי מסר כי יימשך המאבק למניעת פעילות טרור כנגד ישראל וכי יפעל להעמדה לדין של כל המעורבים במעשים חמורים אלה.

תקשורת שב

קרדיט: תקשורת שב"כ

תקשורת שב

קרדיט: תקשורת שב"כ

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל חי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו