יום שישי, 04/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

רן ברץ מתנגד למבצע קרקעי נרחב בעזה: "זו מלכודת איראנית"

רן ברץ מזהיר בפוסט מפני מבצע קרקעי נרחב בעזה. לדבריו, זוהי מלכודת איראנית שהאויב הכין מראש בעוד ישראל באפילה מודיעינית

15:11 ,09/10/23
דובר צה
קרדיט: דובר צה"ל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

עמיחי ברץ, ראש מערך ההסברה לשעבר של נתניהו, הביע התנגדות למבצע קרקעי נרחב של צה"ל ברצועת עזה לאחר תקיפת חמאס בחג שמחת תורה. בפוסט ברשתות החברתיות כתב ברץ כי זהו צעד מסוכן שעלול להוות מלכודת שהאיראנים תכננו מראש.

בפוסט שפרסם ברשתות החברתיות כתב ברץ: "אני שותק ומתלבט, מתלבט ושותק. אבל בסוף אני חייב להגיד, ויודע שזה לא הלך הרוח הציבורי, אבל זו חובתי: לא נכון לצאת כעת למבצע קרקעי נרחב בעזה".

ברץ הסביר: "האיראנים לא טיפשים. הם מוכנים וציפו לתגובה הזו, בעוד שאנחנו באפילה מודיעינית גדולה. הסיכון שמדובר במלכודת רב-זירתית גבוה. אסור לזלזל באוייב. המטרה כרגע צריכה להיות לייצב את המצב והגבולות. זה הרבה יותר דחוף, ודורש פריסת כוחות רחבה, כי כל הגזרות מתעוררות".

הוא הוסיף כי "צריך גם להבין איך ומה לא ראינו. למדנו שיש לנו המון נקודות עיוורות ביחס לאויב שחשבנו שאנחנו יודעים עליו כמעט הכל. זה מצב מסוכן. הנקמה תבוא. המחיר ייגבה. זו חובה היסטורית. אין שום ויכוח ודיון. וכמובן שנגבה מחיר מקסימלי בינתיים, אבל לא בכיבוש קרקעי. לא בתנאים שהם (האיראנים) כופים עלינו ושהם בנו והכינו במשך זמן רב, כשאנחנו באפילה".

ברץ הסביר כי "עכשיו הזמן לייצב מצב גבולי ומסוכן, ולבנות במהירות מחדש את הכוח והיכולות. זו החובה הקיומית והמיידית. לא ללכת בנתיב שהאויב סלל לנו. מלחמה ארוכה לפנינו. עוד ישלמו כולם מחיר מלא. אבל בתנאים שאנחנו נכפה, לא להיפך".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלימלך אברהם
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו