יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

רה"מ נתניהו: "חוויתם חוויות קשות מאוד אבל המשכתם להילחם"

ראש הממשלה נתניהו ביקר היום באוגדה 98 ושיבח את לוחמיה. הוא כינה אותם "אריות" ו"גיבורים" ואמר שחוו חוויות קשות אבל המשיכו להילחם באומץ • צפו

19:13 ,12/10/23
חיים צח /לע
קרדיט: חיים צח /לע"מ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ראש הממשלה בנימין נתניהו סיים היום ביקור באוגדה 98 "עוצבת האש", הכוללת את יחידות הקומנדו והצנחנים הנלחמים בימים אלה ברצועת עזה. האוגדה בפיקוד תא"ל דן גולדפוס הייתה מהראשונות שנכנסו ללחימה ופעלה באומץ רב.

במהלך הביקור שמע נתניהו סקירה על הלחימה העיקשת שמנהלים הלוחמים, וכן על התוכניות המבצעיות והיערכות האוגדה לקראת המשך המערכה.

נתניהו פנה ישירות ללוחמים ואמר: "אתם אריות, גיבורים ממש. חוויתם חוויות קשות מאוד, עזבתם הכל מהבית, התייצבתם פה תחת אש, נלחמתם כאריות מול מחזות זוועה והמשכתם להילחם באומץ רב".

נתניהו הוסיף ואמר ללוחמים: "תנו לנו חופש לפעול ונבטיח את עתידה של מדינת ישראל. יש לנו פה את הטובים ביותר".

"אני מצדיע לכם, לכל אחד מכם", אמר נתניהו ללוחמים. "דעו לכם שכל העם עומד מאחוריכם וסומך עליכם. יחד ננצח את האויב ונכה אותו שוק על ירך".

ביקורו של ראש הממשלה נועד לחזק את מורל הלוחמים ולהעביר מסר של תמיכה מלאה מצד הממשלה והעם במאמץ המלחמתי להכריע את הטרור. נתניהו מעניק גיבוי ללוחמים לפעול בנחישות ובעוצמה הדרושה כדי להשיג ניצחון.

חיים צח /לע

קרדיט: חיים צח /לע"מ

עומר מירון /לע

קרדיט: עומר מירון /לע"מ

קרדיט: חיים צח /לע"מ

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליה מן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו