שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

צפו: מסתערבים פושטים בהפתעה על דוכן פלאפל ועוצרים מבוקש

בתיעוד דרמטי שפורסם התגלה מבצע חטיפה חריג של כוח מסתערבים ישראלי שפשט בהפתעה על דוכן פלאפל במחנה פליטים פלסטיני בשטחים, ועצר מבוקש ביטחוני

21:45 ,16/03/24
צילום מסך לפי סעיף 27 א
קרדיט: צילום מסך לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

סרטון אבטחה חשף היום מבצע מיוחד של כוח המסתערבים היוצא דופן של צה"ל. בתיעוד וידאו מצולם שפורסם, נחשפה פשיטה של מסתערבים על דוכן פלאפל פשוט במחנה הפליטים דהיישה שבגדה המערבית, במהלכה נעצר מבוקש ביטחוני מרכזי בצורה מפתיעה ומרשימה.

הוידאו התקבל ממצלמות אבטחה בדוכן, ומתעד את הרגעים הדרמטיים שקדמו למעצר. בתחילת הקטע נראה המבוקש, גבר צעיר עם חזות ערבית, עומד בדוכן הפלאפל לצד המוכרים ונראה רגוע ושלו. לפתע, מגיע אדם וניסה לשלוף אותו בכוח מהדוכן, אך המבוקש מתנגד.

בשלב זה, מתפרצים למקום לפתע כוכבי הסרטון – לוחמי דובדבן המסתערבים המיומנים, חמושים ועם אקדחים שלופים. הם פונים בקול רם למבוקש ולסובבים להרים ידיים, ומיד לאחר מכן הם תוקפים את המבוקש ושולפים אותו בכוח מהמקום בין צלחות הפלאפל, למרות התנגדותו.

הסרטון המרהיב מתעד את החטיפה עצמה של המבוקש על ידי המסתערבים המיומנים, ולאחר מכן מראה את המבוקש מובל על ידי כוחות הביטחון כשהוא כבול. בצה"ל אישרו כי המבוקש הועבר לשב"כ לחקירה לאחר המעצר החריג.

צפו בתיעוד

קרדיט: לפי סעיף 27 א

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלימלך אברהם
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו