יום חמישי, 04/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

צפו בשיתוף הפעולה בין כוחות הים, האוויר והיבשה במבצע בעזה

ביממה האחרונה ביצע צה"ל מבצע רחב היקף ברצועת עזה שכלל תקיפות משולבות של כוחות הים, האוויר והיבשה • צפו בפעילות הצבאית

09:59 ,02/01/24
דובר צה
קרדיט: דובר צה"ל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

במהלך היממה האחרונה ביצע צה"ל מבצע צבאי נרחב ברצועת עזה שכלל תקיפות משותפות של כוחות הים, האוויר והיבשה. מטרת המבצע הייתה לפגוע בתשתיות הטרור ברצועה ולסכל איומים מיידים על עורף ישראל.

במהלך המבצע זיהו כוחות זרוע הים והחטיבות המתמרנות מחבלים שהניחו מטענים בחופים ובמבנים סמוך לחופים במטרה לפגוע בחיילי צה"ל. בתיאום עם חיל האוויר והכוחות הקרקעיים, חיסלו הלוחמים מספר מחבלים והשמידו את המטענים שהוו איום ממשי.

בנוסף, בדרום העיר עזה זיהו כוחות חטיבת ראם שלושה מחבלים שנכנסו למבנה ששימש לפעילות טרור. מטוס קרב של חיל האוויר תקף את המבנה, חיסל את המחבלים וגרם לפיצוצי משנה שהעידו על כמות גדולה של אמצעי לחימה בפנים.

באזור חאן יונס תקפו לוחמי חטיבת הצנחנים מספר דירות מבצעיות והרסו אמצעי לחימה רבים. גם במרכז הרצועה איתרו כוחות צה"ל מעבדה לייצור אמצעי לחימה של הארגונים, והשמידו אותה.

בנוסף לכך, באזור ג'באליה חיסלו כוחות צה"ל עשרות מחבלים שניסו להניח מטענים או לשגר רחפנים לעבר גבול ישראל. גם בצפון הרצועה אותרו והושמדו משגרי רקטות בסמוך לבית ספר של האו"ם.

צפו בתיעודיים מדובר צה"ל

קרדיט: דובר צה"ל

קרדיט: דובר צה"ל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אריאל לוי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו