שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

צה"ל תוקף בג'בליה: פגיעה במעוזי חמאס ותשתיות טרור • צפו

חטיבת הצנחנים והשב"כ פשטו על חמ"ל הביטחון של חמאס ואותרו בו אמצעי לחימה. בנוסף, חיל האוויר וכוחות היבשה תקפו מטרות טרור נוספות • צפו בתיעוד

10:03 ,05/12/23
דובר צה
קרדיט: דובר צה"ל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

כוחות צה"ל ממשיכים בפעילות נמרצת נגד החמאס ברצועת עזה במסגרת מלחמת 'חרבות ברזל' – לוחמי אוגדה 162 פועלים ביממה האחרונה לתקיפה שיטתית של מעוזי הארגון באזור ג'בליה, במקביל לפשיטה משותפת עם השב"כ על חמ"ל הביטחון המרכזי של הזרוע הצבאית של חמאס.

על פי דיווח דובר צה"ל, לוחמי אוגדה 162 השלימו את כיתור המחנה ג'בליה ופועלים מאז במעוזי החמאס במקום – הם השמידו תשתיות טרור, איתרו אמל"ח ומשגרים במבנים אזרחיים וסייעו לחיל האוויר לתקוף מחבלים.

במקביל, כוח משותף של חטיבת הצנחנים, שייטת 13 והשב"כ פשט הבוקר על חמ"ל הביטחון המרכזי של הזרוע הצבאית של חמאס בג'בליה. במקום אותרו אמצעי שליטה ותצפית, מפות ואמל"ח נוסף של הארגון.

נוסף לכך, מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו בלילה מבנים של החמאס בהם פעלו מחבלי הנח"ל הבדואי של הארגון. חיילים גם איתרו ופוצצו רקטות בחצר בית בצפון רצועת עזה במסגרת פעילות זו.

כל אלו מראים המשך מאמצי צה"ל לפגוע בנכסי מפתח אסטרטגיים של החמאס ולמנוע מהארגון להתאושש ברצועה. נראה שמדובר בפעילות שיטתית ומתוכננת היטב שתימשך בימים הקרובים במקביל ללחימה בצפון ובדרום הרצועה.

צפו בתיעודים של דובר צה"ל

דובר צה

קרדיט: דובר צה"ל

דובר צה

קרדיט: דובר צה"ל

דובר צה

קרדיט: דובר צה"ל

דובר צה

קרדיט: דובר צה"ל

דובר צה

קרדיט: דובר צה"ל

קרדיט: דובר צה"ל

קרדיט: דובר צה"ל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו