יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

צה"ל פתח בפעילות צבאית בבית החולים שיפא לסיכול טרור

צה"ל פתח בפעילות צבאית ממוקדת בתוך בית החולים שיפא ברצועת עזה במטרה לסכל פעילות טרור של חמאס מהמתחם.

08:22 ,18/03/24
לפי סעיף 27 א
קרדיט: לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

צה"ל פתח הלילה במבצע צבאי ממוקד בתוך מתחם בית החולים שיפא שברצועת עזה, במטרה לסכל פעילות טרור של ארגון חמאס מתוך התשתיות הרפואיות במקום. כך דיווח דובר צה"ל בהודעה רשמית.

על פי הדיווח, המבצע מתבצע לאחר שהתקבל מידע מודיעיני על כך שבכירי חמאס משתמשים בבית החולים לניהול ויצוא של פעילות טרור והכנת פיגועים. הכוחות המיוחדים שנכנסו למתחם הוכשרו מראש, כאשר הודגשה חשיבות מניעת פגיעה באזרחים, חולים, צוותים רפואיים וציוד רפואי.

"צה"ל מבטיח את המשך פעילות בית החולים במהלך המבצע," הוסיף הדובר. "הבאנו דוברי ערבית לשטח כדי שיוכלו לקיים שיח עם החולים השוהים בבית החולים, ורופאי צה"ל ערוכים לסייע לנזקקים לכך." עם זאת, הודגש כי מתאפשרת יציאה חופשית של אזרחים מהמתחם.

הדובר ציין כי "צה"ל ימשיך את המאמץ ההומניטרי ויספק מזון, מים ואספקה נוספת לחולים ולאזרחים במתחם, לאחר שלא תהיה סכנה לכוחות הפועלים בשטח."

עוד נמסר כי במהלך הפעילות התרחשו חילופי אש מול מחבלים שירו מתוך מתחם בית החולים לעבר כוחות צה"ל, שהשיבו אש. במהלך החילופי אש היו התרחשויות לפגיעה במחבלים מחמאס.

"צה"ל ימשיך לפעול בהתאם לדין הבינלאומי וכנגד ארגון הטרור חמאס, שפועל באופן שיטתי וציני מתוך בתי חולים ותשתיות אזרחיות אחרות, ללא הבחנה בין אזרחים לבין מחבלים," הדגיש הדובר.

בהקלטה שפורסמה מראש מנהלת התיאום והקישור לעזה, נשמע הבהיר לגורמים הפלסטינים: "אנחנו מוכנים לספק כל סיוע הומניטרי שיידרש. הבקשה שלנו היא פשוטה – הפסקה מיידית של כל פעילות הטרור בבתי החולים."

האזינו

קרדיט: דובר צהל

קרדיט: דובר צהל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו