יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

צה"ל משלים הכנות למלחמה: מחסני חירום מוכנים לגיוס מילואים

דובר צה"ל הודיע כי פיקוד הצפון השלים הכנות נרחבות למלחמה, ובכלל זה הכשרת מחסני חירום להצטיידות מהירה של כוחות מילואים לשעת חירום • צפו

18:17 ,07/04/24
דובר צהל
קרדיט: דובר צהל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

דובר צה"ל הודיע היום כי בימים האחרונים הושלם שלב נוסף בהכנות פיקוד הצפון למלחמה, במרכזו הכנת מחסני החירום המבצעיים לגיוס רחב של כוחות צה"ל במקרה הצורך. התהליך הוצג למפקדים בכירים של הפיקוד בכנס מבצעי בראשות ראש מטה הפיקוד, תת-אלוף שגיב דהן, ובהשתתפות מפקד אוגדה 210, תת-אלוף ציון רצון.

על פי הדובר, הציוד והאמצעים במחסנים מתוחזקים על ידי אנשי תקשוב, לוגיסטיקה ורפואה של אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, ואלה מאפשרים את גיוסם המיידי של כוחות המילואים בשעת חירום והגעתם לקו החזית בזמן קצר עם כלל הציוד הנדרש ללחימה.

מפקדי היחידות בצה"ל הסדיר והמילואים ערוכים לזמן ולצייד את הלוחמים הנדרשים בשעות ספורות בלבד, ולשנע אותם אל קו החזית למשימות ההגנה וההתקפה. בתום התהליך, כך נמסר, פיקוד הצפון מוכן במיוחד למעבר ממצב של הגנה למצב של התקפה כוללת.

התהליך כלל למידה מעמיקה של לקחים מהלחימה האחרונה בדרום, והוא חלק משיפור המוכנות של צה"ל ליום פקודה, על רקע ההתלהטות המתמשכת בגזרה הצפונית.

צפו

קרדיט: דובר צהל

קרדיט: דובר צהל

קרדיט: דובר צהל

קרדיט: דובר צהל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל חי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו