שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

צה"ל מיפה את בתי מחבלי הפיגוע בו נרצחה הגננת בת שבע נגרי

לוחמי צה"ל בהובלת כוחות הנדסה, מיפו אמש את בתיהם של שני המחבלים שביצעו את הפיגוע בציר 60 בחברון ביום שני, שבו נורתה ונרצחה הגננת בת שבע נגרי

08:15 ,23/08/23
דובר צה
קרדיט: דובר צה"ל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

לוחמי צה"ל, בהובלת כוחות הנדסה, מיפו אמש את בתיהם של שני המחבלים שביצעו את הפיגוע בציר 60 בחברון ביום שני, שבו נורתה ונרצחה הגננת בת שבע נגרי ז"ל.

הפעילות התקיימה בחברון שבחטיבת יהודה, כחלק מפעולות המשטרה וצה"ל כנגד בני משפחת המחבלים. במהלך מיפוי הבתים יידו מקומיים אבנים, זיקוקים ובקבוקי תבערה לעבר החיילים, אך ללא נפגעים לכוחות צה"ל.

יום שני השחור בו בוצע הפיגוע הקטלני ממשיך להדהד ברחבי הארץ. בת שבע נגרי, גננת בת 46 תושבת היישוב בית חגי ואם ל-3 ילדות, נורתה בעת שנסעה לעבודתה. הרכב בו נסעה הותקף ביריות מטווח אפס שכללו למעלה מ-20 כדורים.

נגרי, שנפצעה אנושות, איבדה את ההכרה מיד ומתה מפצעיה. גם הנהג נפצע קשה. בתה בת ה-6 שיצאה מהרכב ללא פגע חזתה במות אימה.

כוחות הביטחון פתחו במרדף אחר המחבלים שביצעו את הפיגוע המזוויע ולאחר פחות מיממה הצליחו לעצור את החשודים. מיפוי בתיהם הלילה מהווה חלק מפעילות כנגד הטרור ומשפחות המחבלים. צה"ל ממשיך בפעולות נרחבות למציאת הנשק ששימש בפיגוע ולמניעת פיגועים נוספים.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלחנן כהן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו