יום שלישי, 22/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

צה"ל: יש לנו הוכחות שחמאס ירה על בית החולים בעזה

ישראל טוענת כי התקיפה על בית החולים בעזה בוצעה על ידי חמאס עצמו, בשגגה, כאשר ירה רקטה לעבר ישראל. צה"ל אומר שיש להם ראיות מודיעיניות לכך.

23:33 ,17/10/23
לפי סעיף 27 א
קרדיט: לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בניגוד לטענות מצד ארגוני בריאות וגורמים בינלאומיים, ישראל טוענת כי התקיפה על בית החולים בעזה בוצעה על ידי חמאס עצמו, ולא על ידי כוחות צה"ל.

על פי גורמים ביטחוניים בישראל, כאשר חמאס ירה רקטה לעבר שטח ישראל, אירעה תקלה והרקטה פגעה בטעות בבית החולים אל-מעמדאני שבעזה. לטענת ישראל, הדבר קרה באשמת חמאס בלבד.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בתגובה כי "המחבלים הברברים בעזה הם אלה שתקפו את בית החולים בעזה, ולא צה"ל. מי שרצח באכזריות את ילדינו, רוצח גם את ילדיו".

צה"ל טוען כי יש בידיו הוכחות מודיעיניות המראות שמדובר בשגור כושל של חמאס שפגע בבית החולים. הצבא מנסה לאתר תיעוד מהאירוע שיאמת זאת.

ישראל רואה בהאשמות נגדה על ידי ארגוני הבריאות ניסיון של חמאס לעביר את האחריות לאירוע אל הצד הישראלי. על פי ישראל, מדובר בעלילת דם וניסיון להכפיש את צה"ל.

קרדיט: לפי סעיף 27 א

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו