יום שני, 16/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

צה"ל יירט כלי טיס בלתי מאויש שנשלח לכיוון ישראל מדרום לבנון

צה"ל יירט כטב"ם מכיוון לבנון ותקף מטרות חיזבאללה בדרום המדינה, כולל משגר טילים ומבנים צבאיים. לא היו נפגעים באירועים.

09:08 ,04/09/24
לפי סעיף 27 א
קרדיט: לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

במהלך הלילה האחרון, חיל האוויר הישראלי תקף מספר מטרות בלבנון, כולל משגר של ארגון הטרור חיזבאללה באזור זבקין שבדרום המדינה. המשגר, שממנו בוצעו ירי טילים לעבר שטח ישראל, הותקף בהצלחה כחלק מהמאמצים להבטיח את ביטחון המדינה. בנוסף, הותקפו גם מבנים צבאיים של חיזבאללה במרחבים אל-חיאם ועייתא א-שעב.

במהלך התקיפות הללו, צה"ל גם ביצע ירי ארטילרי במרחבים שובא, עלמא א-שעב וכפר כילא בדרום לבנון, כחלק מהתגובה לתקיפות הקודמות על ישראל. ירי זה נועד לפגוע בתשתיות צבאיות ולמנוע פעולות עתידיות מצד חיזבאללה.

כמו כן, לוחמי ההגנה האווירית של צה"ל הצליחו ליירט כלי טיס בלתי מאויש (כטב"ם) שנשלח מכיוון מזרח לכיוון שטח ישראל. הכטב"ם לא הצליח לחדור לשטח הארץ ונוטרל בהצלחה. אין נפגעים כתוצאה מהאירוע.

אירוע זה מצטרף ליירוט מוצלח נוסף שבוצע אתמול, שבו לוחמי ההגנה האווירית יירטו כטב"ם נוסף שחצה משטח לבנון. אף על פי שלא היו נפגעים כתוצאה מהיירוט, הופעלו התרעות במרחב מחשש לנפילת שברי יירוט. כמו כן, זוהתה נפילה של רחפן נפץ בשטח פתוח באזור מנרה.

תקיפות אלו מהוות חלק ממאמץ רחב של צה"ל לפגוע בתשתיות ובפעילים של חיזבאללה בלבנון, ולהבטיח את שלומם וביטחונם של אזרחי ישראל.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו