יום שלישי, 02/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

צה"ל חיסל בפעילות בבית חולים שיפא' את ראש מבצעי חמאס ברצועה

בעקבות מידע מודיעיני על בכירי חמאס בשיפא', צה"ל וש"ב יצאו למבצע ממוקד בו חוסל פאא'ק מבחוח, ראש מבצעי הביטחון הפנים של החמאס ברצועה

14:29 ,18/03/24
לפי סעיף 27 א
קרדיט: לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בפעילות לסיכול טרור משולבת של כוחות צה"ל ושירות הביטחון הכללי בבית החולים שיפא' ברצועת עזה, חוסל הלילה פאא'ק מבחוח – ראש מנהלת המבצעים בביטחון הפנים של ארגון הטרור חמאס. המבצע יצא לדרך בעקבות מידע מודיעיני של שב"כ ואמ"ן על המצאותם של בכירי חמאס במתחם בית החולים שיפא'.

במסגרת המבצע הממוקד, יצאו כוחות צה"ל ושב"כ למארב במתחם בית החולים שיפא', ממנו פעל מבחוח לקידום פעילות טרור. בשלב מסוים התפתחו חילופי אש בין הכוח לבין מבחוח שאותר חמוש ומסתתר במתחם, ובמהלכם חוסל.

מבחוח, שכיהן כראש מנהלת המבצעים בבטחון הפנים של ארגון הטרור חמאס, היה אחראי בין היתר על סנכרון פעילות מנגנוני החמאס השונים ברצועת עזה בשגרה ובזירת הלחימה.

בדיקה ראשונית במקום חיסולו חשפה את נוכחותו של אמל"ח רב בחדר הסמוך למקום בו מבחוח חוסל, המעידה על הפעילות הטרורית אותה קידם מבחוח ממתחם בית החולים שיפא'.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו