יום ראשון, 08/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

צה"ל חיסל את אחראי הכוח הימי בגא"פ בעזה

צה"ל ושב"כ חיסלו את אנס מראד ואחמד אלמצרי, בכירים בארגון הטרור גא"פ. גבעתי איתרו פירי מנהרות וחיסלו מחבלים נוספים.

08:34 ,18/07/24
דובר צהל
קרדיט: דובר צהל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

דובר צה"ל דיווח כי צה״ל ושב״כ חיסלו את אנס מראד, אחראי הכוח הימי בעיר עזה של הגא״פ, ואת אחמד אלמצרי, מחבל נוסף מהארגון שהשתתף בטבח הרצחני בשבעה באוקטובר. חיסולים אלו התבצעו במסגרת הכוונה מודיעינית של שב״כ, אמ״ן וחיל הים, כאשר כלי טיס של חיל האוויר תקף אותם בנפרד.

בהודעה נמסר כי בתקיפה נוספת, בהכוונת אמ״ן, שב״כ ופיקוד הדרום, חוסל אחמד אלמצרי, אשר היה מעורב בטבח בעוטף עזה וביצע מספר רב של שיגורים משכונת שג'אעיה לעבר יישובי הדרום.

ביממה האחרונה, לוחמי צוות הקרב של חטיבת גבעתי איתרו מספר פירי מנהרות במרחב רפיח, ובשיתוף עם חיל האוויר חיסלו מספר מחבלים שהיוו איום על כוחות צה"ל במרחב.

אתמול (ד'), מחבלים מארגון הטרור חמאס ירו טיל RPG לעבר כוחות צה"ל בעומק הציר ההומניטרי, בזמן שנסעו בו משאיות סיוע. בעקבות הירי, כוחות צה״ל פעלו לסיכול החוליה, אך כתוצאה מהירי נפצע לוחם צה"ל מחטיבת גבעתי באורח בינוני ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. משפחתו עודכנה.

בעקבות הירי, הציר ההומניטרי נסגר למספר שעות, אך לאחר מכן חזרה הפצת הסיוע בציר לשגרה. דובר צה"ל הבהיר כי צה"ל, באמצעות המתפ"ש, ימשיך לפעול בהתאם לדין הבינלאומי על מנת לאפשר את מתן הסיוע ההומניטרי לתושבי רצועת עזה.

המאבק של צה"ל בטרור ברצועת עזה נמשך, תוך שילוב כוחות מודיעיניים ולוחמים בשטח, כדי להבטיח את בטחון המדינה ואזרחיה.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו