יום שלישי, 21/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

צה"ל השמיד משגר רקטות לבנוני שירה לשומרה בתגובה מהירה • צפו

בתגובה לירי רקטות משטח לבנון שפגע באזור שומרה, צה"ל איתר והשמיד במהירות את המשגר ממנו בוצע השיגור. בנוסף, תקף יעדים שונים של חיזבאללה בלבנון

08:56 ,24/04/24
דובר צהל
קרדיט: דובר צהל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

במהלך לילה עמוס אירועים בגבול הצפון, זוהו מספר שיגורי רקטות משטח לבנון שנחתו בשטחים פתוחים באזור שומרה. בתגובה מהירה, איתר צה"ל את המשגר ממנו בוצע הירי והשמידו בתקיפה אווירית במרחב טיר חרפא שבדרום לבנון.

במקביל, מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו מבנה צבאי של ארגון הטרור חיזבאללה, בו שהו לכאורה מחבלים פעילים. תקיפות נוספות של צה"ל בוצעו במהלך הלילה על תשתיות טרור ויעדים משוייכים לחיזבאללה במרחבים שונים בדרום לבנון.

בין היעדים שהותקפו: תשתיות טרור במרחב מרכבא, מבנה צבאי במרחב עייתא א-שעב, ועמדת תצפית במרחב מרווחין. כוחות ארטילריה של צה"ל ביצעו ירי להסרת איום במרחבים שיחין וכפר שובא שבלבנון.

פעולות התגובה של צה"ל הגיעו זמן קצר לאחר האירוע המקורי של ירי רקטות לשטח ישראל. צה"ל הדגיש כי לא יגלה סובלנות כלפי ירי לשטח המדינה וכי ימשיך לפעול נגד ארגוני הטרור בכלעת ובכל מקום.

צפו בתקיפה מהאוויר

קרדיט: דובר צהל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אריאל לוי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו