יום חמישי, 04/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

פיקוד המרכז של ארה"ב: החות'ים תקפו 10 שעות ברציפות

למרות הקמת הקואליציה הימית בראשות ארה"ב, המורדים החות'ים בתימן ממשיכים במתקפותיהם בים האדום. פיקוד המרכז של ארה"ב דיווח על מתקפה של 10 שעות

08:18 ,27/12/23
ויקידפיה
קרדיט: ויקידפיה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

מאז הקמת הקואליציה הימית בהובלת ארצות הברית להגנת הסחר בים האדום, המורדים החות'ים בתימן ממשיכים במתקפות הטרור הימיות שלהם כמעט מדי יום. אמש (שלישי) פיקוד המרכז של צבא ארה"ב (סנטקום) פרסם דיווח על מתקפה ממושכת של החות'ים שנמשכה כ-10 שעות בים האדום.

על פי הדיווח, במהלך היום שיגרו החות'ים לא פחות מ-12 מל"טים, 3 טילים בליסטיים נגד ספינות ו-2 טילי שיוט נגד מטרות יבשתיות. המתקפה החלה בבוקר ונמשכה עד הערב. ספינות ומטוסי קרב אמריקניים הצליחו ליירט את האיומים.

בנפרד, גם צה"ל דיווח כי מטוס קרב יירט בהצלחה מטרה עוינת שהייתה בדרך לישראל ממרחב הים האדום. החות'ים לקחו אחריות על התקיפות ואמרו שתקפו מטרות צבאיות באילת.

המשך התקיפות מראה שעל אף נוכחות הקואליציה, החות'ים אינם חוששים להמשיך בפעולות הטרור הימיות שלהם. ישראל ובעלות בריתה נאלצות להישאר בכוננות גבוהה כדי ליירט את האיומים מתימן.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אביחי בוחבוט
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו