שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

פיגוע ירי במחסום שועפת: מחבל ירה בחיילת ובמאבטח ונמלט

דיווח ראשוני: לפני זמן קצר במעבר שועאפט הגיע חשוד שביצע ירי לעבר כוחות הביטחון בנוסף בוצע ירי מרכב חולף, המחבלים ברחו לתוככי ירושלים

22:06 ,08/10/22
קרדיט: דוברות הצלה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

דיווח ראשוני: לפני זמן קצר במעבר שועאפט הגיע חשוד שביצע ירי לעבר כוחות הביטחון בנוסף בוצע ירי מרכב חולף.

דובר חמאס עבד אל-לטיף אל-קאנוע: "הפיגוע שהתרחש לפני שעה קלה כי זוהי תגובה על הפריצות לאל-אקצא, כלשונו, ועל התוקפנות של הכיבוש מוקדם יותר היום בג'נין."

מ'הצלה' נמסר: "כונני מד"א – צוות הצלה הוזעקו למחסום שועפט בשל דיווח על ירי. חובשי הארגון מבצעים פעולות החייאה על נפגעת אחת, ומעניקים טיפול רפואי לפצוע נוסף".

ממשטרת ישראל נמסר: "אל מעבר שועאפט הגיע חשוד שביצע ירי לעבר כוחות הביטחון בנוסף בוצע ירי מרכב חולף. כוחות משמר הגבול מבצעים סריקות אחר החשודים. כתוצאה מהירי נפצעו חיילת ומאבטח שפונו לקבלת טיפול רפואי".

חובש רפואת חירום במד"א שמעון זלץ ומנהל מרחב ירושלים במד"א אורי שחם סיפרו: "הגענו במהירות למקום וראינו 2 פצועים. העלנו אותם מיד לניידות טיפול נמרץ ופינינו אותם בדחיפות לבית החולים תוך טיפול רפואי מציל חיים כשמצבה של הצעירה בשנות ה-20 קשה מאוד ומצבו של הצעיר כבן 25 קשה. טיפלנו במקום גם בצעירה במצב קל מאוד שנפצעה מנתז."

קרדיט: הצלה

קרדיט: הצלה

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אביחי בוחבוט
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו