יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

פיגוע ירי בחמרה: מחבלים רצחו 2 אחיות ופצעו את האם במצב אנוש

המחבלים חיכו בצד הדרך ברכב פלסטיני בבקעת הירדן, התנגשו ברכב הנפגעות שהתדרדר לשוליים, יצאו מרכבם וריססו את הרכב . 22 תרמילים אותרו בזירה.

13:56 ,07/04/23
לפי סעיף 27 א
קרדיט: לפי סעיף 27 א / זירת הפיגוע
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

פיגוע הירי בחמרה: על פי תחקיר ראשוני, המחבלים חיכו בצד הדרך ברכב פלסטיני בבקעת הירדן, התנגשו ברכב הנפגעות שהתדרדר לשוליים, יצאו מרכבם וריססו את הרכב . 22 תרמילים אותרו בזירה. המחבלים נמלטו רגלית או ברכב. כתר על יריחו. 

ברכב היו אם ושתי בנותיה, תושבות אפרת. שתי הבנות נרצחו והאם במצב אנוש. אב המשפחה שנסע ברכב אחר מלפנים הסתובב והיה עד למאמצי הטיפול ברעייתו ובנותיו.

מדובר צה"ל נמסר: "התקבל דיווח על תאונת דרכים בין רכב ישראלי לפלסטיני, כוחות צה"ל שהגיעו לנקודה זיהו מספר פגיעות ירי ברכב הישראלי וקבעו כי מדובר בפיגוע. כתוצאה מהפיגוע נפגעו שלוש ישראליות, נקבע מותן של שתיים מהן. כוחות צה״ל חוסמים צירים במרחב ופתחו במרדף אחר המחבלים."

עודד שבת פרמדיק באיחוד הצלה מסר: "כשהגעתי למקום נתקלתי בזירה קשה עם מעורבות רכב שספג פגיעות ירי וכתוצאה מכך אירעה תאונת דרכים קשה. למרבה הצער שתי צעירות ששהו ברכב נהרגו עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלו. כמו כן הענקתי סיוע בזירה לפצועה באורח אנוש שפונתה במסוק למרכז הרפואי הדסה עין כרם בירושלים".

דוברות מד"א: עדכון לאירוע סמוך לצומת חמרה בבקעה: פראמדיקים של מד"א קובעים את מותן של 2 נשים בשנות ה-20 ומעניקים טיפול רפואי לאישה כבת 40 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית. מסוק מד"א-הצלה אייר נחת בזירה. עדכון בהמשך. נדב

פראמדיק מד"א דניס פולקוב מספר: "כשהגענו למקום ראינו רכב ישראלי עם 3 נשים מעוך ורכב פלשתינאי. מהרכב חולצו 2 צעירות בשנות ה-20 כשהן מחוסרות הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית ולאחר בדיקות רפואיות נקבע מותן בשטח. אישה כבת 40 סובלת מחבלה רב מערכתית קשה ואנחנו נלחמים על חיה בשטח."

מהמרכז הרפואי הדסה נמסר:  אל יחידת הטראומה פונתה אישה בת 48. לאחר שנורתה בפלג גופה העליון בפיגוע בבקעה.

קרדיט: מד"א

קרדיט: מד"א

קרדיט: מד"א

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליעזר כץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו