שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

פיגוע דריסה בירושלים: 5 פצועים בניהם בן 50 במצב קשה

פיגוע דריסה ברחוב אגריפס בירושלים סמוך לשוק מחנה יהודה | 5 פצועים פונו לבית החולים שערי צדק, אחד מהם גבר כבן 50 שנפצע קשה

16:54 ,24/04/23
זק
קרדיט: זק"א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

פיגוע דריסה ברחוב אגריפס בירושלים סמוך לשוק מחנה יהודה. 5 פצועים פונו לבית החולים שערי צדק, אחד מהם גבר כבן 50 שנפצע קשה.

חובש רפואת חירום במד"א אלי ריימונד סיפר: "הייתי עם האופנוע של מד"א ברחוב יפו כשהתקבל הדיווח במוקד 101 של מד"א ובתוך שניות הגעתי למקום. במקום הייתה המולה רבה, ראיתי את חמשת הפצועים בסמוך לרכב כשאחד מהם מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית וארבעת הנפגעים הנוספים בהכרה. הענקנו להם טיפול רפואי והם פונו בניידות טיפול נמרץ לבתי החולים בירושלים."

פראמדיק מד"א איתי גיז סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 70 שוכב על הכביש בסמוך לרכב הפוגע כשהוא בהכרה מעורפלת. ביצענו בדיקה רפואית וראינו שהוא סובל מחבלות בראש ובגפיים העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים שערי צדק תוך המשך טיפול כשמצבו קשה ויציב."

ממד"א נמסר כי "חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבתי החולים הדסה עין כרם ושערי צדק 5 פצועים, בהם: 1 קשה, גבר כבן 70 עם פגיעה רב מערכתית, 1 בינוני אישה כבת 30 עם חבלות בגפיים ו-3 קל גבר כבן 50 ו-2 גברים כבני 25.

מהמשטרה נמסר: "לפני זמן קצר התקבל דיווח על נהג רכב שפגע בעוברי אורח ברחוב אגריפס בירושלים. כתוצאה מהאירוע ישנם מספר פצועים במקום. החשוד נוטרל במקום, וכוחות משטרה גדולים הוזעקו למקום."

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בטקס האזכרה לחללי מערכות ישראל של ארגון "יד לבנים", בירושלים לפיגוע ואמר "לפני דקות אחדות, לא רחוק מכאן, נעשה ניסיון נוסף לרצוח את אזרחי ישראל. הפיגוע הזה, במקום הזה, ברגע הזה, מזכיר לנו שארץ ישראל ומדינת ישראל נקנות בייסורים רבים.

הפיגועים האלה באים בציפייה שיוכלו לנו ויעקרו אותנו מכאן, ואם הם יכלו היו רוצחים את כולנו. אבל הם לא יכלו לנו ואנחנו יכולנו להם. הקמנו מדינה לתפארת עם צבא לתפארת ומשטרה לתפארת, במחיר קורע לבבות".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מאיר זר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו