יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

פיגוע דריסה בירושלים: מחבל דרס למוות שנים מהם ילד בן 6

מחבל עלה רכבו על המדרכה ודרס את הממתינים בתחנה, הרג 2 אנשים ופצע שישה בני אדם.

15:40 ,10/02/23
זקא
קרדיט: זקא
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

פיגוע קשה בירושלים, בתחנת האוטובוס האחרונה של שכונת רמות, לעבר היציאה מהעיר. מחבל עלה רכבו על המדרכה ודרס את הממתינים בתחנה ופצע שישה בני אדם. בהם: 2 ילדים במצב אנוש תוך פעולות החייאה, 2 במצב קשה מחוסרי הכרה, 2 במצב בינוני.

אחד הנרצחים, האברך החשוב ר' אלתר שלמה לדרמן עוד לא בן 20 מחסידי פינסק קרלין ותלמיד ישיבת 'טל תורה'. התחתן בחודש אב האחרון והיה בדרכו לשבת אצל הוריו באלעד. רעייתו ניצלה בנס

בשעה 13:27 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על רכב שפגע במספר הולכי רגל בתחנת אוטובוס בשד' גולדה מאיר פינת בנימין מינץ, בשכונת רמות בירושלים.

חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבתי החולים שערי צדק והדסה בהר הצופים, 6 נפגעים, בהם: 2 ילדים כבני 6 במצב אנוש, 2 גברים כבני 30 במצב קשה, 2 במצב בינוני בהם גבר כבן 40 בהכרה עם חבלות קשות בגפיים.

מותם של שניים מהנפגעים נקבע במקום ע״י פרמדיק.

חובש רפואת חירום במד"א שרגא רוזנטל סיפר: "כשהגענו למקום המראה היה מזעזע. ראינו סמוך לתחנת האוטובוס רכב לאחר שפגע בהולכי רגל שהמתינו בתחנה. ראינו 6 נפגעים ששכבו בסמוך אחד לשני. מתוכם 2 ילדים כבני 6 שהיו מחוסרי הכרה עם חבלה רב מערכתית קשה. גבר כבן 27 וגבר כבן 30 היו מחוסרי הכרה ו-2 נפגעים נוספים בהכרה מלאה עם חבלות בגפיעם. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני וביצענו פעולות החייאה בשני הילדים. מדובר באירוע קשה מאוד."

אלי פולק מנכ"ל איחוד הצלה מדווח מהזירה כי "מדובר ברכב שפגע בתחנת אוטובוס. החובשים כעת בהחייאה על ילד כבן 8. בן 27 במצב אנוש. ומעניקים סיוע לשלושה נפגעים נוספים שנפגעו מהרכב כששהו בתחנת האוטובוס. אמבולנסים של איחוד הצלה בזירה".

ללא

קרדיט: ללא

באדיבות המשטרה

קרדיט: באדיבות המשטרה

זקא

קרדיט: זקא

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו