יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

פיגוע בבאר שבע: מחבל דקר ונוטרל בתחנה המרכזית, שני נפגעים קל

מחבל תושב העיר רהט דקר שני בני אדם בתחנה המרכזית בבאר שבע והם נפצעו קל. הוא נורה למוות על ידי כוחות הביטחון במהלך ניטרולו ע"י איש ביטחון בזי

10:03 ,31/03/24
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ארוע קשה התרחש הבוקר (יום ראשון) בתחנה המרכזית בעיר באר שבע, שם מחבל, תושב העיר רהט, ביצע פיגוע דקירה ודקר שני בני אדם. המחבל, שזהותו טרם פורסמה, נורה למוות במהלך ניטרולו על ידי כוח ביטחון שהיה במקום. שני הנפגעים בני ה-20, פונו במצב קל לבית החולים סורוקה לאחר קבלת טיפול רפואי ראשוני.

מוקדי החירום של זק"א ומד"א דיווחו על האירוע והעבירו פרטים ראשונים: "התקבל דיווח על פיגוע בתחנה המרכזית בבאר שבע, כוחות בדרך למקום". דני שטרקמן, פראמדיק במד"א, סיפר: "ראינו פצוע כבן 20 בהכרה וסובל מפצע דקירה בגופו. מיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל חבישות ומתן תרופות".

בדיווח ראשוני של דוברות המשטרה נמסר: "לפני זמן קצר התקבל דיווח על פיגוע דקירה בתחנה המרכזית בבאר שבע. המחבל שביצע את פיגוע הדקירה נוטרל במקום. כוחות משטרה מבצעים סריקות להסרת כל סיכון נוסף".

מאוחר יותר עודכן כי "המחבל שביצע את הפיגוע בבאר שבע הוא תושב רהט. המחבל נוטרל על ידי כוחות הביטחון בירי ובהמשך נקבע מותו". בתגובה לפיגוע הזהירה תנועת רגבים כי זהו "תמרור אזהרה לפרשת הדרכים של האוכלוסייה הבדואית בנגב".

לדבריהם, "מיטב ידיעתנו, כל הפיגועים בעשרים השנים האחרונות בנגב נעשו על ידי תושבי הנגב עצמם". רגבים קראו למדינה "לסמן את הכיוון הברור שהנגב והתושבים הבדואים חלק ממדינת ישראל, זהו הזמן למעשים ולא לגרירת רגליים".

מפקד מחוז דרום במשטרה, ניצב אמיר כהן, הגיע עם כוחות המשטרה למקום ופיקד על החקירה. צפויים עדכונים נוספים בהמשך היום על פרטי האירוע והמחבל ממשפחתו ברהט.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אריאל לוי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו