שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

סערת הר הבית: נסראללה מאיים "לרסן את המשוגעים הקיצוניים"

נסראללה התייחס הערב לסערה סביב עלייתו של איתמר בן גביר להר הבית היום ואיים "אם אתם לא רוצים מלחמה באזור - עליכם לרסן את המשוגעים"

20:21 ,03/01/23
צילום מסך
קרדיט: צילום מסך / 1
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

הערב, יצא מזכ"ל ארגון 'חיזבאללה' חסן נסראללה ממחבואו על מנת להכחיש את השמועות לפיהם הוא חולה מצבו הבריאותי קשה והוא מאושפז בבית החולים. לפי הפרסום ב'כאן 11', נסראללה נשא נאום לרגל יום השנה השלישי לחיסולו של מנהיג משמרות המהפכה האיראני, הגנרל קאסם סולימני, התנצל נסראללה בפני מעריציו על הבהלה שעורר. "אני רוצה להרגיע אותם. ראיתי בתקשורת הישראלית ובחלק מהתקשורת במדינות המפרץ שאמרו שהועברתי לטיפול נמרץ ומכשיר נשימה – אין צורך לבהלה".

נסראללה סיפר מדוע לא הגיע לנאום ביום שישי האחרון כמתוכנן ואמר "אשתף אתכם בכנות, יש לי רגישות רפואית מסויימת ממנה אני סובל כבר 30 שנה לפחות. היא תוקפת אותי לפעמים. גם ביום שישי האחרון היא תקפה אותי ולכן נאלצתי לבטל את הנאום. זה עניין שגרתי. אם לא היה נאום שהייתי אמור לשאת ביום שישי אף אחד לא היה חושב שקרה משהו חריג".

לאחר מכן התייחס לממשלה החדשה שקמה בישראל ואמר: "אנחנו מכירים את נתניהו שנים רבות, אם מישהו רוצה להפחיד אותנו, כבר חווינו אותו. מה שחדש הוא שהממשלה היא תערובת של מושחתים וקיצונים. הממשלה הזו לא מפחידה אותנו, זה יזרז את סוף היישות הציונית".

נסראללה התייחס לסערה סביב עלייתו של איתמר בן גביר להר הבית היום ואמר: "מה שקרה היום והעמדות הפלסטיניות ושל מדינות ערב רבות מוכיח שהם פונים לכיוון מסוכן. אם מסגד אל-אקצא והמקומות הקדושים ייפגעו ע"י האנשים האלה, זה לא יפוצץ את המצב רק בתוך פלסטין אלא באזור כולו. אנו אומרים לכל מדינות העולם, אם אתם לא רוצים מלחמה באזור – עליכם לרסן את המשוגעים הקיצוניים האלו".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אביחי בוחבוט
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו