יום שישי, 05/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

סוף לאיפוק: ארה"ב ובריטניה פתחו בתקיפות נרחבות נגד החות'ים

לפי דיווחים, ארה"ב ובריטניה פתחו לפנות בוקר בסדרת תקיפות אוויריות נרחבות נגד מטרות של המיליציות החות'יות בתימן. האיראנים השתלטו על ספינה

07:28 ,12/01/24
לפי סעיף 27 א
קרדיט: לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

על פי דיווחים שהתקבלו בלילה, כוחות של ארצות הברית ובריטניה פתחו בסדרת תקיפות נרחבת נגד מטרות של המיליציות החות'יות בתימן. הדיווחים מספרים על למעלה מ-10 תקיפות שבוצעו עד כה על יעדים של החות'ים, כולל נמל התעופה הבינלאומי בבירה צנעא ונמל אל-חודיידה.

נשמעו דיווחים על פיצוצים עזים ברחבי תימן בעקבות התקיפות. בנוסף, דווח כי שוגרו טילים בליסטיים מתימן לעבר מטרות בים האדום, ואף נפגעה ספינה אמריקנית. איראן, התומכת במיליציות החות'יות, איימה בתגובה ש"ההצרה יוצאת" נגד מי שיתקוף את תימן.

מטרת התקיפות האמריקניות-בריטיות היא לפגוע קשות בתשתיות החות'ים וביכולותיהם הצבאיות, כדי להרתיע אותם מלשגר טילים נוספים לעבר אוניות ומטרות בים האדום ובמפרץ עדן. התקיפות מבטאות מדיניות תקיפה יזומה יותר מצד המערב נגד איומי איראן ובעלות בריתה במזרח התיכון.

צפו בתיעודיים

קרדיט: לפי סעיף 27 א / הצי האיראני מפרסם סרטון ההשתלטות על הספינת נפט שהוחרמה על ידי ארה״ב

קרדיט: לפי סעיף 27 א / התקיפה בצנע

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו