יום שלישי, 10/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

נתניהו בהערכת מצב: "ישראל במוכנות גבוהה לכל תרחיש"

נתניהו: "ישראל במוכנות גבוהה לכל תרחיש. נגבה מחיר כבד על כל תוקפנות נגדנו." לאחר חיסול רמטכ"לי חיזבאללה וחמאס.

22:16 ,01/08/24
לעמ
קרדיט: לעמ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים היום, ה-1 באוגוסט 2024, הערכת מצב מעמיקה במפקדת פיקוד העורף, על פעילות המפקדה מאז פרוץ המלחמה הנוכחית. במהלך ההערכה השתתפו שר הפנים משה ארבל, מפקד פיקוד העורף אלוף רפי מילוא, ראש רשות החירום הלאומית תא"ל (במיל') יורם לרדו, ורבים נוספים מבכירי מערכת הביטחון והעורף.

לאחר הדיון, נתניהו אמר: "אני מסיים עכשיו ביקור בפיקוד העורף. האלוף, אני מתרשם מהעבודה החשובה שנעשתה עד כה. זה כמובן מההיערכות שלנו לבאות. ישראל נמצאת במוכנות גבוהה מאוד לכל תרחיש – הן בהגנה והן בהתקפה. אנחנו נגבה מחיר כבד מאוד על כל מעשה תוקפנות נגדנו מכל זירה שהיא."

נתניהו הוסיף כי לאחר שחיסלה ישראל את רמטכ"ל חיזבאללה מוחסן שלשום, היום התקבל האימות הסופי לחיסולו של רמטכ"ל חמאס מוחמד דף. "דף היה אחראי לטבח הנורא של השבעה באוקטובר וגם לפיגועים רצחניים רבים נגד אזרחי ישראל. הוא היה המבוקש מספר אחד של ישראל במשך שנים. החיסול שלו מקבע עיקרון פשוט שקבענו – מי שפוגע בנו אנחנו פוגעים בו," אמר נתניהו.

בדבריו נתניהו הדגיש את המוכנות הגבוהה של ישראל לכל תרחיש אפשרי, הן בהגנה והן בהתקפה. "אנחנו נגבה מחיר כבד מאוד על כל מעשה תוקפנות נגדנו מכל זירה שהיא," הוא ציין, כשהוא מדגיש את הנחישות הישראלית להגן על אזרחיה ועל ריבונותה.

בדיון השתתפו גם ר' המל"ל צחי הנגבי, ר' הסגל צחי ברוורמן, המזכיר הצבאי של רה"מ אלוף רומן גופמן, מנכ"ל משרד רה"מ יוסי שלי, מנכ"ל משרד הפנים רונן פרץ, רמ"ט פיקוד העורף תא"ל לירון דונל, קצין אג"ם פיקוד העורף אל"ם חי רקח, רמ"ח אוכלוסיה אל"ם שרית גרשקוביץ, ורמ"ח מיגון אל"ם יניב וולפר.

נתניהו סיכם את דבריו באומרו: "אנחנו במוכנות גבוהה מאוד לכל תרחיש, ונדע להגיב בכל זירה ובכל זמן שיידרש. המוכנות שלנו אינה רק בהגנה, אלא גם בהתקפה, והמחיר על כל מעשה תוקפנות נגדנו יהיה כבד מאוד."

לע

קרדיט: לע"מ

קרדיט: לע"מ

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

תגובה אחת
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מוישי הגיב:

    הוא נראה מאוד עייף נתניהו

כתבות נוספות של אליעזר כץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו