יום שלישי, 02/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

נעצר את המחבל שביצע את פיגוע הדריסה בשומרון

כוחות צה"ל זיהו לאחר זמן קצר את הרכב החשוד, פתחו במרדף ועצרו את המחבל כשברכבו אותרה סכין • המחבל הועבר להמשך חקירת כוחות הביטחון.

09:49 ,06/06/23
מועצה אזורית השומרון
קרדיט: מועצה אזורית השומרון
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

אמש, בסביבות השעה 21:05 פיגוע דריסה. רכב דרס 2 חיילים כ-100 מטר דרומית לכיכר עינבוס וברח מהמקום. 2 חיילים פונו במצב קל ע"י אמבולנס צבאי לבית חולים. בוצע מרדף אחר הרכב החשוד ע"י כוחות צבא והרכב נתפס בכניסה לשכם , בתוך הרכב נמצאה סכין והשמשה הקידמית מנופצת.

כוחות צה"ל זיהו לאחר זמן קצר את הרכב החשוד, פתחו במרדף ועצרו את המחבל כשברכבו אותרה סכין.

המחבל הועבר להמשך חקירת כוחות הביטחון.

יוסי דגן ראש מועצה אזורית שומרון שוחח עם מח"ט שומרון אל"מ שמעון סיסו וחיזק אותו: "כולנו יחד – ההתיישבות ועם ישראלת כולו מחזקים את חיילי צה"ל. כולנו עם צה"ל מחזקים את החיילים הגיבורים".

דגן יצא בדרישה ציבורית מול הממשלה: "המציאות הזו לא יכולה להמשך. לא נסכים להתרגל לפיגועים יומיומיים ולהמשיך לתת הסברים לארה"ב מדוע אנחנו צריכים להחזיר את המחסומים הבטחוניים שהם אלו שהצליחו לעצור את האינתיפאדה השניה. הסתיימה מדיניות ההכלה. הגיע הזמן להרים ראש ולעצור את הטרור".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו