יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

ניצלו בנס: מחבלים יידו אבנים על אוטובוס בדרך למעלה אדומים

מחבלים יידו אבנים בדרך למעלה אדומים | נזק רב נגרם לזגוגיות האוטובוסים | נהג האוטובוס:" אנחנו מרגישים מופקרים. לא ייתכן שהקווים שלנו חסר

21:04 ,04/05/23
כוח לעובדים
קרדיט: כוח לעובדים
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

קו 164 של חברת אלקטרה אפיקים תחבורה 21 מירושלים למעלה אדומים הותקף הערב ) בשעה 19:15, באזור ואדי ג'וז. סמוך למנהרת 'נעמי שמר' הושלכו על האוטובוס אבנים גדולות ששברו את השמשה הראשית ושני חלונות נוספים. הנהג הצליח להמלט מהמקום ולהזעיק את כוחות מג"ב. תלונה תוגש במשטרת מעלה אדומים.לנהג ולנוסעים שלום.

ס' נהג האואטובוס:" אחרי תקופה של רגיעה במהלך הרמאדן, זריקות האבנים חוזרות. פעם בשבוע יש אירוע כזה ואנחנו חשופים לחלוטין ללא כל מיגון! למה מחכים- לנוסע הראשון שייפגע?"

תמר אוחנה ראש ענף תחבורה בכוח לעובדים: "שוב נמנע אסון רק בזכות תושיית הנהג. אך אי אפשר לסמוך רק על הנהגים. לא ייתכן שהנוסעים מתורגלים במעבר לצד אחד של האוטובוס, באזורים מועדים לפורענות! המיגון הנדרש לאוטובוסים נמנע מסיבות לא ענייניות ואנו קוראים למשרד לביטחון פנים לפעול עמנו למציאת פתרונות מיגון הכרחיים. כתמיד, בטחון הנוסעים והנהגים עומדים לנגד איננו ולא נהסס להפסיק פעילות קווים כאשר לא ניתנת למשתמשי התחצ הגנה מינימלית".

יניב בר אילן- כוח לעובדים

קרדיט: יניב בר אילן- כוח לעובדים

יניב בר אילן- כוח לעובדים

קרדיט: יניב בר אילן- כוח לעובדים

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו