יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

ניסיון פיגוע דריסה במעבר קלנדיה בירושלים – מאבטח נפצע קל

ניסיון פיגוע דריסה התרחש היום במעבר קלנדיה בירושלים. מאבטח נפצע קל. הנהג נעצר, המקרה נבדק כחשד לפיגוע. האירוע מראה המשך ניסיונות טרור.

13:03 ,21/09/23
מד
קרדיט: מד"א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

הצהריים התרחש ניסיון לפיגוע דריסה במעבר קלנדיה בירושלים. על פי דיווח ראשוני של דוברות המשטרה, מאבטח אזרחי נפגע באורח קל לאחר שנדרס על ידי רכב שחדר למעבר.

הנהג נעצר במקום על ידי כוחות הביטחון והמקרה נבדק כחשד לפיגוע מכוון. כוחות גדולים של משטרת ירושלים הוזעקו לזירה. גורמי רפואה מסרו כי המאבטח פונה לבית החולים במצב קל.

מדוברות המשטרה נמסר: "לפני זמן קצר התקבל דיווח על דריסת מאבטח אזרחי במעבר קלנדיה. כתוצאה מהדריסה המאבטח נפגע באורח קל (עפ"י גורמי רפואה). החשוד בדריסה נעצר במקום ע״י כוחות הביטחון. נסיבות המקרה בבדיקה ובשלב זה נבדק החשד לפיגוע דריסה. כוחות משטרה גדולים של מחוז ירושלים הוזעקו למקום".

דובר מד"א מסר: "בשעה 12:25 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על רכב שניסה לדרוס הולך רגל סמוך למחסום קלנדיה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שערי צדק גבר בן 32 במצב במצב קל מאוד עם חבלה בגפיים תחתונות".

פראמדיק מד"א דוד טרכטנברג סיפר: "הפצוע שנפגע מהרכב המסחרי התהלך בסמוך למחסום כשהוא סובל מחבלות בגפיים. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני ופינינו אותו לבית החולים כשהוא בהכרה מלאה ומצבו קל. המחבל נוטרל ע"י כוחות הביטחון כשהוא בהכרה."

מדובר באירוע חמור שמעיד על המשך ניסיונות פיגועי טרור בבירה. רק בזכות ערנות כוחות הביטחון סוכל הפיגוע שעלול היה לגבות קורבנות רבים. המשטרה והשב"כ ממשיכים לפעול על מנת למנוע פיגועים נוספים.

קרדיט: לפי סעיף 27 א

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של גיל קוקה
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו