יום חמישי, 04/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

ניסיון פיגוע דקירה נגד שוטרים בירושלים | המחבל נוטרל

ניסיון פיגוע דקירה אירע הלילה בירושלים כאשר חשוד הגיע בסמוך לתחנת משטרה, שלף סכין וניסה לדקור שוטרי מג"ב. החשוד נוטרל בירי משוטרים במקום

06:55 ,16/05/24
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ניסיון פיגוע דקריה התרחש הלילה במזרח ירושלים, כאשר חשוד ניסה לבצע פיגוע דקירה נגד כוחות משטרה במקום. לפי דיווח ראשוני של דוברות המשטרה, החשוד הגיע בסמוך לתחנת המשטרה שלם במזרח ירושלים, שלף סכין וניסה לדקור לוחמי משמר הגבול (מג"ב) שלמחוז ירושלים שפעלו בסביבה והחשידו אותו.

הלוחמים דרשו מהחשוד להניח את הסכין אולם זה סירב. לנוכח האיום הממשי על חייהם, נאלצו השוטרים לפתוח בירי עצור וניטרלו את החשוד מטווח קצר. למזלה, אין נפגעים בקרב כוחותינו בזירה. עוד נמסר כי לאחר ניטרול האיום, נתפסה הסכין שעמה החשוד ניסה לבצע את הפיגוע הדקירה.

לזירה הגיעו כוחות משטרה ומשמר הגבול נוספים מהמחוז על מנת לסייע בפינוי החשוד הפצוע ואבטחת האזור. הפרטים כמו גם זהות החשוד עדיין לא ברורים וצפויים להתבהר בהמשך. מהדיווחים הראשונים עולה תמונה של ניסיון פיגוע דקירה רצינית ביותר נגד השוטרים, שנסוכל על ידי תגובתם המהירה והנבונה.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של גיל קוקה
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו