שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

נטל סכין ויצא לדקור: הסתיימה חקירת המחבל מפיגוע הדקירה בב"ב

המחבל בן ה 16 תושב כפר סמוך לג'נין נעצר והוא הועבר לחקירה שבסיומה נכלא. בסריקות שערכו הכוחות בזירה אותרה ונתפסה הסכין שבאמצעותה דקר חרדי

20:18 ,17/07/23
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בתאריך סמוך לשעה 17:00 התקבל דיווח במשטרת ישראל על חשוד שדקר גבר ברחוב נויפלד בבני ברק ונמלט בריצה מהמקום. הגבר נדקר בידו ופונה במצב קל לטיפול רפואי.

שוטרי יח' האופנועים של תחנת בני ברק- רמת גן הגיעו למקום תוך מספר דקות, ועוברי אורח הצביעו להם על החשוד שישב על הקרקע צמוד לגדר, כשהוא מזיע ולחוץ.

השוטרים עצרו את החשוד, בן 16 תושב כפר סמוך לג'נין והוא הועבר לחקירה שבסיומה נכלא. בסריקות שערכו הכוחות בזירה אותרה ונתפסה הסכין שבאמצעותה דקר את הקורבן.

חוקרי תחנת בני ברק- רמת גן והיחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב דן פתחו בחקירה במסגרתה החשוד מסר כי לאור האירועים שהתרחשו בג'נין אליהם נחשף ברשתות החברתיות החליט לבצע את הפיגוע. בחקירה עלה כי החשוד נטל סכין מהמתחם שבו הוא ואחיו עבדו ויצא לדקור יהודי.

עם סיומה של החקירה, הוגשה בעניינו של החשוד הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליעזר כץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו