שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

נחשפו תצלומים מחיסול נסראללה: מבצע מוצלח של צה"ל בלבנון

דובר צה"ל חושף תצלומים ממבצע התקיפה שהובילה לחיסולו של מנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה. החיסול מהווה נקודת מפנה במאבק מול חיזבאללה

08:50 ,29/09/24
דובר צהל
קרדיט: דובר צהל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

דובר צה"ל פרסם תצלומים מרגעי התקיפה שבוצעה על מפקדת חיזבאללה בלבנון, אשר הסתיימה בחיסולו של מנהיג הארגון, חסן נסראללה לאחר שבמשך חודשים ארוכים עמלו כוחות צה"ל והקהילה המודיעינית של ישראל לאסוף מידע מדויק לגבי מיקומו של נסראללה, אשר הצליח להסתתר במשך שנים רבות. לפי הודעת צה"ל, המידע הקריטי הוביל לביצוע מבצע התקיפה המורכב, שבמהלכו הותקפה המפקדה המרכזית של חיזבאללה בלבנון, בה שהה נסראללה.

מותו של חסן נסראללה מהווה נקודת מפנה במאבק של ישראל מול חיזבאללה, ארגון הטרור שנתמך באופן אינטנסיבי על ידי איראן ושעומד בחזית המאבק נגד מדינת ישראל. במשך שנים רבות הנהיג נסראללה את הארגון, והיה אחראי למתקפות טרור רבות נגד אזרחים וכוחות צה"ל.

בצה"ל הדגישו כי מדובר באחת הפעולות הצבאיות החשובות ביותר שהתבצעו בשנים האחרונות, וכי הצלחת המבצע תורמת ישירות לפגיעה ביכולות הארגון ולמניעת פיגועים נוספים. "פגיעה בנסראללה מהווה מסר ברור לאויבינו, שאף מנהיג טרור אינו חסין, וכי נמשיך להילחם ולהגן על אזרחי מדינת ישראל", אמר בכיר במערכת הביטחון.

בעקבות החיסול, התקבלו תגובות רבות מצד הנהגות העולם הערבי והקהילה הבינלאומית. בעוד שחלק מהמדינות באזור גינו את הפעולה, רוב מדינות המערב והגורמים הפרו-ישראליים בירכו על החיסול וראו בו צעד הכרחי להגנה על אזרחי ישראל.

בינתיים, בישראל קיבלו באהדה את ההודעה על חיסולו של נסראללה, כאשר ראש הממשלה ושר הביטחון שיבחו את כוחות הביטחון והמודיעין על ביצוע המשימה המוצלחת. "מדינת ישראל תמשיך לפעול ביד חזקה נגד כל מי שמאיים על ביטחונה", אמר ראש הממשלה בהודעתו.

דובר צה

קרדיט: דובר צה"ל

דובר צה

קרדיט: דובר צה"ל

דובר צה

קרדיט: דובר צה"ל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליעזר כץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו