שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

משרד החוץ המצרי מזהיר: התקפה ישראלית ברפיח תהיה בעלת השלכות

משרד החוץ המצרי פרסם התראה לישראל מפני ביצוע פעולה צבאית בעיר רפיח שבדרום רצועת עזה. זאת בתגובה להתבטאויות של בכירים ישראלים על כוונה לתקוף

20:11 ,11/02/24
דובר צה
קרדיט: דובר צה"ל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

משרד החוץ המצרי פרסם הודעה חריפה בתגובה להתבטאויות של בכירים בממשלת ישראל על כוונה לבצע פעולה צבאית בעיר רפיח שבדרום רצועת עזה. בהודעה נכתב כי מצרים דוחה לחלוטין את ההצהרות הישראליות בנושא ומזהירה מפני ההשלכות של צעדים כאלה.

על פי הדיווחים, בכירים ישראלים איימו בימים האחרונים לבצע תקיפה נרחבת ברפיח בתגובה לירי הרקטות מרצועת עזה. ההודעה המצרית מרמזת כי תקיפה ישראלית עלולה לערער את היציבות באזור ולפגוע במאמצי התיווך שמנהלת מצרים בין ישראל לחמאס.

ישראל טרם הגיבה באופן רשמי להתרעה המצרית, אך גורמים במערכת הביטחון מעריכים כי היא נועדה לרסן את האיומים הישראלים ולמנוע הסלמה לא מבוקרת. רפיח נחשבת ל"קו אדום" עבור מצרים מאחר שהיא שוכנת על גבול מצרים ומהווה עורק כלכלי חיוני עבור רצועת עזה.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אוריה ליבוביץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו