יום שלישי, 02/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

מכה לחיזבאללה: סגן מפקד משמעותי ביחידת הרקטות והטילים חוסל

צה"ל תקף וחיסל היום בלבנון את עלי עבד אלחסן נעים, מחבל חיזבאללה ששימש כסגן מפקד יחידת הרקטות והטילים של הארגון. נעים היה מוקד ידע משמעותי

16:31 ,29/03/24
דובר צהל
קרדיט: דובר צהל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בתקיפה יזומה ומדויקת של חיל האוויר הבוקר בלבנון, צה"ל חיסל את עלי עבד אלחסן נעים, מחבל בכיר מארגון החיזבאללה ששימש כסגן מפקד יחידת הרקטות והטילים של הארגון.

נעים נחשב כמוקד ידע משמעותי וחשוב בתחום הרקטות והטילים עבור חיזבאללה. הוא היה ממובילי התכנון והפעלת מתווי שיגור רקטות עתירות משקל לעבר עורף ישראל.

מותו של נעים בתקיפה צפוי להוות מכה קשה לחיזבאללה ולפגוע ביכולות הארגון הטרוריסטי בתחום שיגור הרקטות לעבר ישראל. הוא נחשב לדמות מפתח במנגנון זה.

בצה"ל רואים בחיסולו של נעים הישג משמעותי, בשל תפקידו המרכזי בארגון ומרכזיותו בתחום הרקטי. תקיפה זו ממחישה את נחישותה של ישראל להמשיך ולפגוע במנגנוני הטרור של חיזבאללה, כחלק מהמאמצים לסכל איומים עלינו.

חיזבאללה טרם הגיב באופן רשמי לחיסול הפעיל הבכיר, אך ההישג הזה צפוי להיחשב כמכה כואבת לארגון הטרור. התקיפה מהווה חלק מהמאבק המתמשך כנגד זרועות הטרור השונות.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של גיל קוקה
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו