יום חמישי, 04/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

מחדל אבטחתי חמור בגבול עזה: ציוד צבאי עומד ללא שמירה

מחדל אבטחתי חמור התגלה במוצב צה"לי זמני סמוך לגבול רצועת עזה, שם עומדים ללא כל שמירה למעלה משבוע טנקים, נגמ"שים, תחמושת ורכב צבאי נוסף.

10:05 ,19/05/24
דובר צהל
קרדיט: דובר צהל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

מחדל אבטחתי חמור התגלה במוצב צה"לי זמני הסמוך לגבול רצועת עזה, שם עומדים ללא כל שמירה או אבטחה למעלה משבוע טנקים, נגמ"שים, דחפורי D-9, רכב צבאי נוסף ומאות פגזים ותחמושת צבאית נוספת. המוצב הזמני משמש כמתקן אוגדתי לטיפול בכלים הצבאיים, וממוקם כקילומטר מגבול הרצועה בשטחי העוטף.

לפי דיווח של הכתב הצבאי דורון קדוש בגלי צה"ל, במוצב הפרוץ לחלוטין נמצאים יותר מ-20 טנקים, נגמ"שים ודחפורים כבדים שעומדים בשטח ללא אבטחה כלשהי במשך כל שעות היום והלילה. בנוסף, מאות פגזים ותחמושת נוספת של צה"ל מונחים גם הם ללא שמירה.

המצב החמור התגלה לאחר שרמ"ט האוגדה האחראית על המוצב ביקר במקום רק בסוף השבוע שעבר, למרות שהנושא עלה כבר בהערכות מצב קודמות. דובר צה"ל מסר כי "שיטת האבטחה במוצב נבחנת מחדש, ובימים הקרובים יתקבלו החלטות והן ייושמו באופן מיידי".

מצב זה, של ציוד צבאי רב ערך שנמצא ללא כל אבטחה וחשוף לגנבות ואף לחטיפות, מהווה מחדל חמור ובעייתי במיוחד לנוכח קרבתו של המוצב לגבול הרצועה ולארגוני הטרור הפעילים באזור. כל אדם עלול להגיע למקום ולגנוב ציוד ואמצעי לחימה בקלות. לכן, החלטות מיידיות נדרשות כדי לתקן את המחדל החמור ולשים קץ למצב המסוכן.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של גיל קוקה
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו