יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

מחבלים ירו לעבר רכבים ישראלים ונמלטו• אחד נפצע

5 קליעים נורו לעבר רכב ובו זוג עם ילדים. ברכב פצוע קל פונה לבילינסון • ירי לעבר רכב נוסף בו נסע ראש ישיבת ההסדר בתפוח, ללא נפגעים.

08:14 ,09/09/22
קרדיט: מועצה אזורית שומרון
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

מחבלים ירו על רכבים ישראלים במהלך נסיעה כשהרכב של המחבלים ביצע עקיפה בחווארה ירה ואחר מכן המשיך בנסיעה וירה צרור נוסף בכיכר עינאבוס לעבר רכב ישראלי נוסף ואז ברח לתוך הכפר.
במקום נמצאו מקבץ תרמילים סה"כ בשני הזירות 11 תרמילים בקוטר 9 מ"מ

5 קליעים נורו לעבר רכב ובו זוג עם ילדים. ברכב פצוע קל פונה לבילינסון

ירי לעבר רכב נוסף בו נסע ראש ישיבת ההסדר בתפוח, ללא נפגעים.

דגן התריע מפני מדיניות הממשלה: "אנחנו רואים התעוררות רצינית מאוד של אירועי הפח"ע כאן באיזור לב השומרון ובכלל בכל המרחב שבין שכם לג'נין, הוצאה של מחבלים ופיגועים.

הרשות הפלסטינית שופכת עוד ועוד דלק למדורה, ומנסה לייצר כאן אינתיפאדה. אני אומר בצורה ברורה, אם ממשלת ישראל לא תיתן לצהל את האפשרות להפוך כאן את הקערה זה עלול לעלות בדם. המדיניות הזו שמכילה את החמושים הרבים שמסתובבים בגזרה, היא מדיניות שמביאה את נסיון הפיגוע הערב ביפו שנגמר בנס, והפיגוע הזה שהסתיים בנס, אבל לא ניתן לסמוך על הנס. אנחנו דורשים מממשלת ישראל להפסיק את ההתרפסות מול הרשות הפלסטינית, אנחנו דורשים מממשלת ישראל לתת לצהל להפוך את הקערה ולעבור מהגנה נקודתית להתקפה כוללת, כנגד כל החמושים; כל הנשקים שמסתובבים, אפשר לעציר גל טרור בהתהוות, וזה בידיים של הממשלה, אפשר למנוע את הפיגוע הבא"

מדובר צה"ל נמסר: התקבל דיווח על פיגוע ירי מרכב חולף לעבר רכב ישראלי הלילה, במרחב הכפר חווארה שנמצא בחטיבה המרחבית שומרון.
כתוצאה מהתנפצות חלון הרכב, התפזרו רסיסים ואזרח נפצע באורח קל ופונה בהכרה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים.
כמו כן, נגרם נזק לרכב.

לאחר סריקות כוחות צה״ל במרחב, נמצאו תרמילים במרחב.

הכוחות ממשיכים לסרוק אחר המחבלים.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מאיר זר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו