יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

מזה שנים: חוליית מחבלים שביצע ירי באזור ג'נין חוסלה בירי טיל

המחבלים יצאו ממחנה הפליטים בג'נין, זוהו בעקבות פעילות של השב"כ, וברגע שירו למעבר ג'למה נורו בטיל. יתכן שזו החוליה שרצחה את מאיר תמרי ז"ל

22:05 ,21/06/23
לפי סעיף 27 א
קרדיט: לפי סעיף 27 א / צילום ערבי
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

כוחות צה"ל בהכוונה מודיעינית מדוייקת של שב"כ זיהו לפני זמן קצר רכב חשוד ובו חוליית מחבלים, לאחר שביצעה ירי בסמוך לג'למה במרחב חטיבת מנשה.
החוליה ביצעה מספר פיגועי ירי לעבר יישובים ברחבי יהודה ושומרון בתקופה האחרונה. לאחר זיהוי החוליה, כטמ״ם של צה"ל ירה לעבר החולייה וסיכל אותה.

המחבלים יצאו ממחנה הפליטים בג'נין, זוהו בעקבות פעילות של השב"כ, וברגע שירו למעבר ג'למה נורו בטיל. יתכן שזו החוליה שרצחה את מאיר תמרי ז"ל ליד חרמש.

שר הביטחון גלנט אמר "משבח את כוחות הביטחון שביצעו לפני זמן קצר חיסול ממוקד של חוליית מחבלים שירתה לעבר שטח ישראל, וביצעה בעבר מספר פיגועי ירי.

כנגד הטרור ננקוט בגישה התקפית ויוזמת, נשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותנו ונגבה מכל מחבל או משלח טרור את המחיר הכבד ביותר. נרדוף ונשיג את אויבנו"

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אביחי בוחבוט
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו