יום שני, 01/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

מבצע נועז של מסתערבים בשכם: מבוקש בכיר חוסל באור יום

מסתערבי מג"ב פעלו היום בשכם וחיסלו מבוקש בכיר לאחר שניסה להימלט. בהמשך התפתחו חילופי אש עם מחבלים במקום, ולפי דיווח ב-N12 לפחות 4 מהם חוסלו

21:17 ,03/06/24
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

מסתערבי מג"ב איו"ש, בשיתוף עם כוחות צה"ל מחטיבת שומרון, ביצעו היום (שני) מבצע מוצלח בעיר שכם שבמהלכו חיסלו מבוקש בכיר של ארגוני הטרור. המבצע התנהל באור יום, כאשר המסתערבים הגיעו לאזור הסמוך למחנה הפליטים בלאטה וסגרו על אולם אירועים שבו שהה המבוקש.

ברגע שהבחין בלוחמים שהתקרבו למקום, החל המבוקש בניסיון הימלטות על גג המבנה כשהוא חמוש. כוחות המסתערבים הגיבו במהירות וחיסלו את המבוקש בירי מדויק.

עם זאת, האירוע לא הסתיים בשלב זה. בהמשך הפעילות החלו חילופי אש בין הכוח הישראלי לבין מחבלים חמושים שהיו במרחב. המחבלים ירו לעבר הכוח והשליכו לעברם מטענים. המסתערבים השיבו באש, וזוהו פגיעות במספר מחבלים נוספים.

על פי דיווח בחדשות 12 (N12), במהלך המבצע שעדיין נמשך חוסלו לפחות ארבעה מחבלים. מדובר במבצע משמעותי ומוצלח של כוחות הביטחון, הפועלים בתיאום מלא עם השב"כ ועל בסיס הכוונה מודיעינית מדויקת.

אזור העיר שכם הפך בחודשים האחרונים למוקד של פעילות טרור ועימותים בין מחבלים לכוחות צה"ל ומג"ב. פעילות המסתערבים, המתמחים בלחימה בתנאי שטח מאתגרים ומעורבים באוכלוסייה אזרחית, מהווה נדבך חשוב ביכולת של ישראל להתמודד עם האיומים הללו.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליעזר כץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו