שבת, 13/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

למנוע בריחה נוספת: החלו העבודות למיגון כלא גלבוע

ארבעה חודשים לאחר בריחתם של המחבלים אגף ההנדסה והבינוי במשרד הביטחון ושירות בתי הסוהר החלו הבוקר בעבודות למיגון כלא גלבוע מפני בריחת אסירים

13:02 ,03/01/22
קרדיט: דוברות שב"ס. העבודות בכלא גלבוע היום
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

אגף ההנדסה והבינוי במשרד הביטחון ושירות בתי הסוהר החלו הבוקר (ב'), בתום שבועות של תכנון והערכות, בהזרמת חומר בינוי ייחודי למילוי ועיבוי החללים בתת הקרקע, שבמתחם כלא גלבוע. חומר המילוי הוכן מראש על ידי מהנדסי משהב"ט ומומחי בינוי. הבוקר, עם השלמת עבודות ההכנה, הגיעה לכלא שיירת מיכליות, שהזרימו כ-1200 קו"ב של חומר מילוי לנקודות תורפה שונות, שאותרו במבנה הכלא ובתשתיות. זאת על מנת למנוע אפשרות לניסיונות בריחה בעתיד.

פרויקט מיגון כלא גלבוע מבוצע במשותף ע"י משרד הביטחון, שירות בתי הסוהר והמשרד לביטחון הפנים. הוא צפוי להימשך מספר שבועות.

כזכור ב-6 בספטמבר, אז התקבל דיווח על בריחה של שישה מחבלים מכלא גלבוע במהלך הלילה. אחרי כמה ימים בלבד נלכדו ארבעה מחבלים מתוך השישה – מחמוד עארדה ויעקב קאדרי בנצרת, ולאחר מכן זכריא זביידי ומוחמד עארדה. בהמשך נלכדו בג'נין גם איהם קממג'י ומונאדל אינפיעאת.

 

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליעזר כץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו