יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

ליל הילולת יוסף הצדיק: פיגוע ירי במתחם הקבר • 3 פצועים קל

הלילה בשעת הילולת יוסף הצדיק בקברו בשכם, מחבלים פתחו באש חייה לעבר עשרות מתפללים ששהו במקום, שלושה נפצעו קל בניהם מח"ט השומרון רועי צוויג

09:10 ,30/06/22
קרדיט: צילומסך/קרדיט לפי 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

הלילה בשעת הילולת יוסף הצדיק בקברו בשכם, מחבלים פתחו באש חייה לעבר עשרות מתפללים ששהו במקום, שלושה נפצעו קל בניהם מח"ט השומרון רועי צוויג, הפצועים פונו לבית החולים.

מדובר צה"ל נמסר כי "במהלך כניסת מאות מתפללים הלילה למתחם קבר יוסף בעיר שכם שבמרחב החטיבה המרחבית שומרון, נפתחה אש מאסיבית על ידי מחבלים חמושים לעבר מתחם הקבר. לוחמי צה"ל השיבו באש לעבר מקורות הירי. כתוצאה מירי החמושים, נפצעו שני אזרחים. בנוסף, מפקד החטיבה המרחבית שומרון, אלוף-משנה רועי צוויג פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים לאחר שנפגע ככל הנראה מרסיס ומוגדר באורח קל. כוחות צה״ל פינו את כלל האזרחים ממתחם הקבר אל מחוץ לעיר שכם".

 

 

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון שנכח בזמן אמת בקבר אמר בזירה: "ראינו בשידור חי את האלימות והברבריות של ה'רשות הפלסטינית', שיורים במתפללים בקבר יוסף, זמן קצר לאחר ששברו ושרפו את המקום.

אנחנו עם ישראל, מתמודדים מול הברבריות של הרשות הפלסטינית, ואנחנו ננצח אותה. אנחנו מחזקים את חיילי צהל, את מח"ט שומרון אל"מ רועי צוויג, את כל האזרחים שהגיעו לקבר להתפלל, אנחנו נחזור לקבר יוסף בצורה מלאה, רק צה"ל מסוגל לשמור על המקום הזה.

פיגועים מתאפשרים כי הממשלה לא נותנת לצה"ל לחזור לקבר יוסף כפי שמוסרי וכפי שנדרש. יש לי הודעה למי שחושב שיבריחו את עם הנצח ברובים וטרור: אנחנו לא נוותר על האחיזה בקבר יוסף, אנחנו נמשיך להגיע לקברו של יוסף אנחנו מחזקים את חיילי צה"ל ואנחנו ננצח את הטרור הברברי של ה'רשות הפלסטינית' ", אמר דגן.

 


קרדיט לפי סעיף 27 א/תיעוד הירי

 

ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "אירוע כזה צריך להסתיים עם עשרה מחבלים הרוגים. הפגנת חולשה, פגיעה במשילות ובהרתעה במשך תקופה ארוכה מול האויב מגבירה את הטרור ורק מענה נחוש חזק ובלתי מתפשר יביא לשקט. הטרור לא אמור להרתיע אותנו, אלא להפך לחזק אותנו להתאחד מולו ולהילחם על זכותנו להגיע לכל מקום בארץ ישראל, ארץ אבותנו".

ח"כ בן גביר הוסיף: "מאחל רפואה שלמה למח"ט שומרון אל"מ רועי צוויג ולחיילים הפצועים".

ח"כ אבי מעוז אמר בתגובה "אחרי שנה של שיתוף פעולה עם התנועה האיסלמית ואוייבי ישראל, שנה של רפיסות וחולשה של ממשלת בנט-לפיד-עבאס הטרור הערבי ממשיך להרים את ראשו. מיד כשנקים ממשלה יהודית-לאומית נדאג לחסל את הטרור ולהשיב את השקט והביטחון בכל רחבי ארץ ישראל. קורא לעם ישראל להתפלל לרפואת הפצועים".

 


קרדיט לפי סעיף 27 א/תיעוד הירי

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו