יום ראשון, 08/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

לילה של הסלמה: הירי נמשך והגיע לאשקלון | הבוקר "שיגרה מלאה"

לילה מתוח עבר על תושבי העוטף כשהירי נמשך מהרצועה לאורך כל הלילה והתרחב עד אשקלון | הבוקר בתום הערכת מצב הוחלט על חזרה לשיגרה מלאה"

08:52 ,03/05/23
לפי סעיף 27 א
קרדיט: לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

לילה מתוח עבר על תושבי העוטף כשהירי נמשך מהרצועה לאורך כל הלילה והתרחב עד אשקלון. צה"ל תקף 16 יעדים של החמאס פלסטיני אחד נהרג. הבוקר בתום הערכת מצב הוחלט על חזרה לשיגרה מלאה"

דובר צה"ל מסר כי "מטוסי קרב תקפו לפני זמן קצר מתחם ששימש כמחנה אימונים בארגון הטרור חמאס ומוצב צבאי של הארגון ובו מחסן אמצעי לחימה, אתר לייצור אמצעי לחימה ומתחם אימונים של הארגון.

במקביל, נתקפו שני אתרים לייצור אמצעי לחימה המשמשים את מטה הייצור של ארגון הטרור חמאס, מפעל בטון המשמש לבניית תשתיות של הארגון, מוצב צבאי של המערך הימי של חמאס ומנהרה תת-קרקעית שמשמשת את הארגון בדרום הרצועה."

עוד מסר "התקיפה הנרחבת בוצעה בתגובה לשיגורים היום (ג') משטח רצועת עזה לשטח ישראל והיא מהווה פגיעה ביכולת ההתעצמות וההתחמשות של חמאס."

ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לנעשה ברצועת עזה והוא זה שישלם את מחיר ההפרות הבטחוניות נגד מדינת ישראל.

דובר חמאס חאזם קאסם אמר "התוקפנות הברברית ברצועת עזה תישבר על סלע העמידה האיתנה של עמנו ועל גבורת ההתנגדות ההרואית שלו, ונמשיך להגן על עמנו למרות פשעי הכיבוש. ההפצצה הציונית על עזה היא הסלמה חדשה לאחר פשע הכיבוש עם רצח השייח 'השבוי, המפקד ח' דר עדנאן. -אנו מצדיעים לנשק המכוון ללוחמי גדודי קסאם בתגובה של חיל ההגנה האווירית למטוסי הכיבוש שהפציצו את עזה."

עיריית שדרות מסרו לתושבים היום "לאחר הערכת מצב של פיקוד העורף ופיקוד דרום שהתקיימה הבוקר, הודיע צה"ל כי הוסרו ההגבלות בשדרות ובעוטף ובשל כך, מוסדות החינוך ייפתחו הבוקר.
השעות הראשונות יוקדשו להפגה, התאוורות ושיח רגשי מותאם עם התלמידים."

דובר הגיהאד האסלאמי, טארק סלמי, מאשר את השגת הפסקת האש: "הסבב הסתיים – אך ההתנגדות תימשך"

לאחר הדיווחים בגופי התקשורת הזרים כי הוסכמה הפסקת אש דובר חמאס, חאזם קאסם יצא בהוצעה והודה לחמ"ל המשותף של הפלגים בעזה על "המערכה בתגובה לחיסול של חדר עדנאן" והודה לעם הפלסטיני על תמיכתו בפעולה הזו. הוא הוסיף כי חמאס פעל בכל הדרכים כדי שהכיבוש ישלם מחיר על פשעיו וימשיך לתמוך באסירים ובעם הפלסטיני בכל מקום שהוא. גם מנהיג חמאס איסמאעיל הנייה פרסם הודעה דומה בדקות האחרונות ובה גם הוסיף כי חמאס הדגיש בפני המתווכים את החשיבות של החזרת גופתו של חדר עדנאן למשפחתו."

אציין כי 135 התרעות צבע אדום היו בחודש האחרון. 35 מתוכן רק ביממה האחרונה.

ח"כ דני דנון אמר הבוקר ברשת ב': "ככה לא בונים הרתעה. כדי לשקם את ההרתעה היינו צריכים לקום הבוקר ולשמוע כמה מחבלים חוסלו הלילה בתקיפות. אם ממשיכים להפציץ עמדות ריקות אנחנו מזמינים את הסבב הבא. צריך למחוק את ההכלה מהלקסיקון הצה"לי."

השרה סטרוק אמרה הבוקר ברשת ב' : "הממשלה שלנו ממשיכה את המדיניות של הממשלה הקודמת – עזה לא משלמת מחיר על הטרור של חמאס".

 

עומר מירון /לע

קרדיט: עומר מירון /לע"מ / הערכת המצב שהתקיימה אמש

דובר צה

קרדיט: דובר צה"ל

דובר צה

קרדיט: דובר צה"ל

דובר צה

קרדיט: דובר צה"ל

דובר צה

קרדיט: דובר צה"ל

קרדיט: קובי גדעון /לע"מ / הערכת המצב שהתקיימה אמש

קרדיט: דובר צה"ל / תיעוד של תקיפת צה"ל הלילה ברצועה

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלימלך אברהם
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו