יום שישי, 04/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

לילה מתוח ברצועה: רקטות נורו לעבר העוטף | צה"ל תקף פעמיים

צה"ל תקף הלילה ברצועת עזה לאחר ירי הרקטות לעבר העוטף | שר הביטחון "להיערך לפעולה מגוונת יותר" | ארה"ב קוראת מישראל "למנוע הסלמה"

07:50 ,27/01/23
לפי סעיף 27 א
קרדיט: לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

צה"ל תקף הלילה פעמיים ברצועת עזה לאחר שחמאס ירה שש רקטות  מעזה. אחת נפלה ברצועה אחת בשטח פתוח ואת כל ארבע הרלבנטיות כיפת ברזל יירטה בתגובה. 

שר הביטחון יואב גלנט אמר "ארגוני הטרור ברצועת עזה ספגו הלילה מהלומה מאש צה״ל בסדרת תקיפות. הנחתי את מערכת הביטחון להיערך לפעולה עם מגוון אמצעים התקפיים ומטרות איכותיות, למקרה ונדרש להמשיך ולפעול – עד להשבת השקט לאזרחי ישראל".

מדובר צה"ל נמסר "מטוסי קרב תקפו לפני זמן קצר מחנה צבאי של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה. המקום שימש אחד ממוקדי פעילות הטרור המשמעותים של הארגון.

הזרוע הצבאית של חמאס נטלה אחריות על ירי הנ.מ. לעבר מטוסי התקיפה. דובר חמאס חאזם קאסם: "הטבח במחנה ג'נין משקף את המנטליות העקובה מדם של ממשלת המתנחלים הקיצונית, הפוגעת בעמנו ובאסירים ומבצעת פשעים נגד עמנו. הפשעים ומעשי הטבח שפועלים על ידי ממשלת הכיבוש הפשיסטי ישלמו מחיר כבד, וההתנגדות של עמנו תתרחב בכל אזורי הגדה המערבית".

ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם בגל"צ: "נמאס לנו לשמוע הבטחות. קורא לרה"מ נתניהו ולשר הפנים – תנו לנו את הכלים המינימליים כדי להתמודד עם המציאות. כבר 11 שנה העיר מותקפת, לצערנו זה הולך וחוזר על עצמו" .

מהמועצה אזורית אשכול נמסר: "במהלך הלילה בוצעו שני שיגורים לעבר שטח המועצה. זוהו שתי נפילות בשטחים פתוחים ולא נגרם נזק.

בתום הערכת מצב שקיימנו הבוקר עם צה״ל- אין שינוי בהנחיות לתושבים. אנו בשגרה והלימודים יתקיימו כסדרם בכל מוסדות החינוך

ארה"ב בתגובה לירי הרקטות לעבר ישראל: "אנחנו מדגישים את הצורך הדחוף של שני הצדדים למנוע הסלמה ולעבוד ביחד כדי לשפר את הסיטואציה הביטחונית בגדה המערבית"

ח"כ אלמוג כהן בתגובה לירי הרקטות אמר "אני מצפה שהתגובה לחמאס תהיה לא-פרופורציונלית. התקדים המסוכן של "חיבור" האירועים בין יו"ש לעזה הוא סכנה אסטרטגית למדינת ישראל" דין העוטף כדין תל אביב!!!

איחוד האמירויות שלח הודעה בה הוא מגנה את הפעילות אמש בג'נין שהובילה להסלמה הלילה ואמר "הסתערות הכוחות הישראליים על מחנה הפליטים ג'נין, מה שהוביל לאבדות בנפש ולפצועים". בהודעה מטעם משרד החוץ האמירותי נכתב כי המדינה קוראת לרשויות הישראליות להפחית את ההסלמה ולא לבצע צעדים שיגבירו את המתיחות ויובילו להיעדר יציבות באזור. משרד החוץ הדגיש את החשיבות בתמיכה בכל המאמצים האזוריים והבינלאומיים לקידום תהליך השלום במזרח התיכון ולשים סוף לפעולות הלא חוקיות שמאיימות על ההגעה לפתרון שתי המדינות והקמתה של מדינה פלסטינית עצמאית בגבולות 67 שבירתה ירושלים המזרחית.

דובר צה

קרדיט: דובר צה"ל

דובר צה

קרדיט: דובר צה"ל / תיועד התקיפות מהאוויר

קרדיט: דובר צה"ל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליה מן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו