יום שני, 09/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

לא יאמן! מנהרה בגובה שלושה מטרים אותרה בציר פילדלפי

כוחות אוגדה 162 ויחידת יהל"ם של צה"ל איתרו והשמידו עשרות תוואי תת-קרקע בציר פילדלפי. בתחילת השבוע שעבר אותרה מנהרה בגובה שלושה מטרים.

14:21 ,04/08/24
דובר צהל
קרדיט: דובר צהל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

על פי דיווח דובר צה"ל, כוחות אוגדה 162 ויחידת יהל"ם של צה"ל פועלים במרחב ציר פילדלפי לאיתור והשמדת תוואי תת-קרקע. בתקופה האחרונה אותרו והשמידו עשרות תוואים, כולל מנהרה בגובה שלושה מטרים.

בתחילת השבוע שעבר, במהלך אחד המבצעים לאיתור תשתיות תת-קרקע במרחב פילדלפי, אותרה מנהרה בגובה שלושה מטרים על הציר. מדובר במנהרה רחבת היקף שמאפשרת תנועה של אנשים ואמצעי לחימה, מה שממחיש את האיום שהיא מהווה על ביטחון ישראל.

הכוחות ממשיכים בניטור ונטרול התוואי התת-קרקע שאותר, כמו גם על תוואים נוספים רחבי היקף שנמצאו. במסגרת הפעילות היסודית, הכוחות מספקים מענה מיידי לכל איום תת-קרקעי במרחב זה.

צה"ל מתכוון להשמיד באופן יסודי את כל תשתיות התת-קרקע בציר פילדלפי ולמנוע את היווצרותן בעתיד. פעילות זו נעשית כחלק מהמאבק הכולל של ישראל נגד הטרור והתשתיות שמאפשרות את פעילותו.

דובר צהל

קרדיט: דובר צהל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל חי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו