יום חמישי, 04/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

כך חוסלו המחבלים מאוויר בשעה שהעמיסו מטענים על אופנוע • צפו

לוחמי סיירת מיוחדת מסוג יחידת סיור איתרו וחיסלו חוליית מחבלים שנעה על גבי אופנועים תוך הסעת מטעני חבלה מסוכנים. הלוחמים הפעילו כלי טיס שתקף

09:11 ,13/02/24
דובר צה
קרדיט: דובר צה"ל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

לוחמי צה"ל המשיכו בפעילות אינטנסיבית ברצועת עזה, במסגרתה חיסלו למעלה מ-30 מחבלים במהלך היממה האחרונה. הכוחות פועלים בכל הגזרות כדי לפגוע בתשתיות הטרור של ארגוני החמאס והג'יהאד האיסלמי ולסכל פעולות איבה.

בלטה במיוחד פעילות לוחמי חטיבה 7 של הצנחנים במערב חאן יונס. צוות קרב של החטיבה חיסל מעל 30 מחבלים של החמאס וארגוני טרור נוספים. הכוח פעל להעמקת השליטה במרחב תוך ביצוע פשיטות, איתור מארבי צלפים וסיכול פעולות אויב. בנוסף, כוחות החטיבה פועלים לאיתור וחיסול מנהרות טרור של החמאס שמהוות איום משמעותי.

גם לוחמי חטיבת הצנחנים חיסלו שני מחבלים באירוע נפרד במערב חאן יונס. המחבלים ניסו לנוע בעזרת הסתתרות בקרב אוכלוסיה אזרחית. אחד המחבלים אף כיוון נשק לעבר כוח צה"ל, והלוחמים הגיבו בירי מדויק וחיסלו אותו.

בנוסף, לוחמי סיירת מיוחדת מסוג יחידת סיור איתרו וחיסלו חוליית מחבלים שנעה על גבי אופנועים תוך הסעת מטעני חבלה מסוכנים. הלוחמים הפעילו כלי טיס שתקף וחיסל את המחבלים על האופנועים ומנע פיגוע קטלני.

במרכז הרצועה חיסלו לוחמי חטיבת הנח"ל כעשרה מחבלים שביצעו ירי רקטות נ"ט לעבר כוחותינו. מערך המודיעין והתקיפה של הנח"ל איתר במהירות את מיקום המחבלים במבנה, ומטוס קרב תקף וחיסל את החוליה בתוך דקות ספורות.

צפו 

דובר צה

קרדיט: דובר צה"ל

קרדיט: דובר צה"ל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו