יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

כטב"ם ששוגר מעירק פגע בבסיס חיל הים באילת; אין נפגעים

המטוס טס מעיראק דרך ירדן, והגיע לאילת, שם התפוצץ בבניין בבסיס חיל הים. זהו האירוע השלישי שבו חימוש עוין פוגע באילת מאז תחילת המלחמה

14:28 ,01/04/24
לפי סעיף 27
קרדיט: לפי סעיף 27 / האנגר בבסיס חיל הים באילת שנפגע מהכטב"מ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

אירוע חריג התרחש הלילה (בין ראשון לשני) כאשר כטב"ם ששוגר מעיראק על ידי מיליציות פרו-איראניות חדר לשטח ישראל דרך ירדן ופגע באחד ממבני המספנה בבסיס חיל הים באילת. בנס, לא היו נפגעים באירוע, אך נזק קל נגרם למבנה.

האירוע התרחש סמוך לשעה 02:30. תושבים באילת דיווחו ששמעו פיצוץ חזק, זמן קצר לאחר מכן דובר צה"ל פרסם הודעה על זיהוי "מטרה אווירית חשודה שחצתה מכיוון מזרח" וציין שהיא "נפלה במרחב מפרץ אילת". בהמשך אישר צה"ל כי "המטרה נפלה בבסיס צה"ל שבאילת, אין נפגעים ונגרם נזק קל למבנה".

זהו המקרה השלישי שבו חימוש עוין פוגע באילת מאז תחילת המלחמה. בפעם הראשונה, כטב"ם מסוריה פגע בבית ספר ריק כחודש לאחר תחילת המלחמה, ובפעם השנייה, לפני חודש טיל שיוט מתימן התפוצץ בשטח פתוח.

בחיל האוויר בודקים כעת מדוע לא היה גילוי של הכטב"ם שטס במסלול של מאות קילומטרים עד שפגע במטרה. כמו כן, נבדק מדוע מערך ההגנה המשלב בין טילי חץ, קלע דוד וכלים של חיל הים וחיל האוויר, לא הצליחו ליירט את הכטב"ם לפני שחדר לשטח ישראל או לפחות למרחב העיר אילת.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

תגובה אחת
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. ראובן הגיב:

    איך זה עובר בשתיקה צבאית מצד ישראל, חייב להגיב בכל הכוח כי בפעם הבאה זה יהיה חמור יותר

כתבות נוספות של חיים י
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו