יום ראשון, 08/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

כוחות צה"ל תוקפים ומתקדמים ברצועה; אותר אמל"ח בלב ביה"ס

כוחות צה"ל מתקדמים ברצועת עזה במבצע קרקעי ואווירי נרחב. מטוסי קרב השמידו 230 יעדים של חמאס, כוחות חי"ר חיסלו מחבלים ופינו אוכלוסייה • צפו

11:07 ,21/12/23
דובר צה
קרדיט: דובר צה"ל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

כוחות צה"ל המשיכו הלילה במתקפה רחבת ההיקף ברצועת עזה, במסגרתה מבצעים מטוסי קרב, כוחות חי"ר וזרוע הים פעולות התקפיות כנגד ארגוני הטרור ברצועה.

על פי דיווח דובר צה"ל, ביממה האחרונה תקפו עשרות מטוסי קרב של חיל האוויר למעלה מ-230 מטרות של החמאס וארגוני טרור נוספים ברחבי הרצועה. המטרות כללו אתרי שיגור רקטות, מפקדות, מחסני אמצעי לחימה ותשתיות טרור אחרות.

במקביל מתנהלת ברצועה פעילות קרקעית נרחבת של כוחות החי"ר והמילואים. מכלול האש של חטיבה 7 זיהה קבוצת מחבלים במבנה באזור חאן יונס והכווין אליהם תקיפה אווירית שחיסלה אותם. בהמשך, זיהה המכלול משגר רקטות שכוון לשטח ישראל ודאג להשמדתו.

בנוסף לחימה מדווח על פעילות נרחבת של חטיבת המילואים 551 באזור ג'בליאה. הלוחמים ביצעו פינוי בטוח של האוכלוסייה האזרחית דרומה מהאזור, תוך כדי סריקות ואיתור אמצעי לחימה רבים שהוחבאו בבית ספר ששימש עמדה של החמאס.

מלבד זאת, בוצע בלילה האחרון מבצע של כוחות זרוע הים כנגד כלי שיט של ארגוני הטרור שעגנו לחופי רצועת עזה. על פי הדיווח, מדובר בספינות ואמצעי שיט נוספים שיועדו על ידי החמאס והג'יהאד האסלאמי לשמש את כוחותיהם הימיים. זרוע הים איתרה את הכלים והשמידה אותם בתקיפה מדויקת.

מכלול האש של חטיבת המילואים 14 סייע אף הוא בלחימה, כאשר זיהה קבוצת מחבלים והכווין לעברם תקיפה אווירית של מטוסי קרב שחיסלה אותם. המבצע הנרחב נמשך בימים אלה במלוא העוצמה, תוך שהוא גובה מחיר כבד מהארגונים ברצועת עזה.

קרדיט: דובר צה"ל

קרדיט: דובר צה"ל

קרדיט: דובר צה"ל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו