יום חמישי, 04/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

כוחות הביטחון סיכלו ניסיון פיגוע בי-ם: מחבלת נתפסה עם סכין

לפני זמן קצר, שוטרים סיכלו ניסיון פיגוע בעיר העתיקה בירושלים כשעצרו מחבלת צעירה שנשאה סכין והתכוונה לפגוע. המחבלת נתפסה אחרי להתעמת עם הכוח

13:46 ,05/05/24
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

חשד לניסיון פיגוע בידי מחבלת פלסטינית סוכל הבוקר בידי כוחות המשטרה והביטחון בעיר העתיקה בירושלים. שוטרים שפעלו באחד ממעברי הכניסה להר הבית, עורר אצלם חשד כלפי צעירה פלסטינית, כשראו שידה הייתה מוסתרת מתחת לכיסוי ראשה.

השוטרים ניגשו לברר את חשדם, וביקשו מהחשודה להוציא את ידה מתחת לכיסוי הראש – דרישה שהיא סירבה לקיים. כשניסו לעצור את החשודה, היא שלפה סכין שהייתה מוסתרת תחת בגדיה.

מיידית השתלטו עליה בכוח שוטרי מחוז ירושלים ולוחמי מג"ב שהיו במקום, איבקו אותה ומנעו ממנה לפגוע. לאחר ההתגוששות היא הועברה לחקירה במרחב דוד. לא היו נפגעים לכוחותינו.

כוחות משטרה ובילוש נוספים הוזעקו למקום ופתחו בחקירה נרחבת על מנת לפענח את כל נסיבות האירוע. זהות המחבלת והשתייכותה הארגונית נבדקים. השוטרים שאיתרו אותה זוהי בעצם מנעו פיגוע דקירה נוסף.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של גיל קוקה
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו